Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@03:55:47 GMT

پیشرفت ۳۴ درصدی پروژه راه آهن خرم آباد – دورود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۵۰۵۲

پیشرفت ۳۴ درصدی پروژه راه آهن خرم آباد – دورود

تین نیوز مدیرکل راه و شهرسازی لرستان پروژه راه‌آهن خرم آباد – دورود ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما در دو سال اخیر به دلیل عدم تامین اعتبارات پیشرفت کندی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان، رضا خالقی صبح امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان اظهار داشت: راه‌آهن دورود- خرم‌آباد ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما متاسفانه از سال ۹۷ به بعد به علت تامین نشدن اعتبارات روند اجرایی این پروژه کند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آزادراه خرم آباد - اراک یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی کشور است، افزود: پیشرفت این پروژه ۵۶ درصد بوده  اما در حوزه لرستان بیش از ۸۶ درصد پیشرفت  فیزیکی داشته است که بر اساس قول پیمانکار تا پایان سال یکی از قطعات این طرح  تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: طول  پروژه آزاد راه خرم آباد به کوهدشت  ۸۵ کیلومتر بوده که در حال حاضر ۵۶ کیلومتر آن چهار خطه شده است و اگر اعتبارات آن به موقع اختصاص یابد تا هفته دولت سال آینده به جز ۶ کیلومتر، مابقی آن تکمیل می‌شود.

خالقی با اشاره به اینکه جاده شازند به ازنا یکی از مهمترین مطالبات مردمی استان است، تصریح کرد: طول این جاده ۷۰ کیلومتر بوده که ۳۵ کیلومتر آن در حوزه لرستان قرار دارد که به دنبال این هستیم ۱۸ کیلومتر از این مسیر را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم.

وی با عنوان کردن این موضوع که کمربندی دورود یکی دیگر از پروژه‌های مهم استان است، خاطرنشان کرد: با همکاری مسئولین استان مشکلات این پروژه حل شده است و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این طرح باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در بخش پایانی صحبت‌های خود عنوان کرد: دو پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و ورزشگاه بروجرد نیز ا پیشرفت فیزیکی خوبی داشته‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پروژه راه آهن خرم آباد دورود مدیرکل راه و شهرسازی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شیخ موسی بابل شامل ۶ روستا با برخورداری ۶۲۵۰ خانوار می‌باشد، گفت: عملیات احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۷۰۰ متر مکعب به اتمام رسید و ۲ مخزن دیگر در مجموع به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب نیز درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد طرح برق در این پروژه به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفا مازندران، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۱ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز را ۳۸۰ میلیارد ریال دانست.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان