Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک‌نژاد ظهر چهارشنبه در سمینار آموزشی اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری شهرستان کنگان گفت: نگاه ما به بوم گردی به عنوان یک صنعت است که امروز بوم گردی و گردشگری در جهان یک صنعت است و خیلی از کشورهای دنیا اقتصاد آن‌ها بر پایه بوم گردی و گردشگری بنیان کرده اند.

سیدعلی پاک نژاد افزود: از بدو ورود به شهرستان کنگان سعی کردم بوم‌گردی و گردشگری در دستور کارم باشد و جلسات متعددی در این راستا برگزار شده است که در این جلسات سعی کردیم از افراد متتعدی دعوت کنیم تا از تجربیات آن‌ها در مسیرتوسعه بوم گردی و گردشگری استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از دوره ها و آموزش‌هایی که برگزار می‌شود باید نهایت استفاده را ببریم.

فرماندارکنگان گفت: اقامتگاه‌های بوم گردی در سطح شهرستان تقویت و توسعه یابد و خانه‌های مسافر در شهرستان می‌توانند اشتغال زایی کنند که متاسفانه اطلاع رسانی خوبی نداشتیم.

وی ادامه داد: به وسیله تیزرها و کلیپ‌های تبلیغاتی کنگان را به سطح کشور معرفی کنیم باتوجه به اینکه امروز کنگان به عنوان پایتخت انرژی معرفی شده است سعی کنید کنگان را نیز به عنوان منطقه گردشگری نیز در سطح کشور معرفی کنید.

پاک نژاد ادامه داد: استفاده از غذاهای سنتی در شهرستان می‌تواند اشتغال زایی کند و همچنین از می‌توانیم با ایجادهای گشت‌های دریایی و تورهای گردشگری دریایی  درآمدزایی و اشتغال زایی کنیم.

نماینده عالی دولت درکنگان افزود: صنایع دستی شهرستان تقویت شود و همچنین دهیاران در شناسایی و حمایت از بوم‌گردی های روستایی تلاش کنند و مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به حمایت از سرمایه گذار و رفع موانع آن‌ها همت کنند.

کد خبر 4771653

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگان بوشهر بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: به‌مناسبت این ایام تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان با حضور تعدادی از اساتید راهنمای گردشگری دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی منطقه ۱۴ در هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از سوم تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید انجام می‌دهند، افزود: تور اصفهان‌گردی با همراهی اساتید گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 746823

دیگر خبرها

  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند