Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@03:11:32 GMT

حسرت بزرگ کاتانج قبل از بازی با ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۵۱۷۴

حسرت بزرگ کاتانج قبل از بازی با ایران

سرمربی تیم ملی عراق پیش از دیدار با ایران گفت: بدون شک اگر بازی های ما در بصره برگزار می شد متفاوت بود.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان فردا(پنجشنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در اردن به مصاف تیم ملی عراق می رود.

کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق در نشست خبری این دیدار گفت: هدف اصلی ما در این دیدار پیروزی است اما باید در این بازی با واقع نگری به میدان برویم چون مقابل تیمی خطرناک و مشهور بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ویلموتس: درخصوص چند بازیکن باید تصمیم گیری کنیم

وی افزود: شرایط کنونی دست ما نیست و این طور رقم خورد که ما در خارج از خانه بازی کنیم. بدون شک اگر بازی های ما در بصره برگزار می شد  متفاوت بود. چون حضور هواداران در ورزشگاه خانگی ما موثر بود.

سرمربی عراق تاکید کرد:  الان منطقی نیست که درباره تاکتیک بازی خودمان سخن بگوییم. در شرایط کنونی نمی توانیم بگویم که چرا با این تاکتیک بازی نکردیم و باید چه کار کنیم.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان کاتانچ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در دیدار این هفته برابر بورنموث دو بار از این تیم عقب افتاد اما به لطف درخشش برونو فرناندز توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز از این دیدار به دست آورد.

گارناچو در این بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشت اما به دلیل عملکرد ضعیفش در نیمه اول با تصمیم سرمربی این تیم در بین دو نیمه جایش را به بازیکن دیگری داد و تعویض شد و به نظر می‌رسید که از این اتفاق چندان خوشحال نیست.

او پس از پایان این دیدار دو پست را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) لایک کرد که از تصمیم تن‌هاخ برای تعویض او انتقاد کرده بود تا به این شکل نارضایتی‌اش از این تصمیم را نشان دهد.

حالا سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در گفتگو با Manchester Evening News گفته است که در داخل این باشگاه به این موضوع رسیدگی خواهد شد و تصمیم نهایی بر عهده سرمربی تیم است که چطور باید با این بازیکن برخورد کند.

تن‌هاخ سرمربی سختگیری است و روی مسائل انضباطی حساسیت بسیاری دارد و پیش از این هم جیدون سانچو را به همین دلیل از تیمش کنار گذاشته بود.

دیگر خبرها

  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • امباپه خائن: دیگر کسی حسرت تو را نمی‌خورد
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!