Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار پیش روی این تیم گفت: انتقال دیدار ما با عراق به اردن مهم نیست و اتفاقات درون زمین سرنوشت بازی را تعیین می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازی تیم های ملی فوتبال ایران و عراق از مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ روز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ملی شهر امان اردن در حالی برگزار می شود که با اعلام فیفا کریشناتا پریرا از کشور سریلانکا قضاوت این بازی را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک ویلموتس در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق که امروز در امان پایتخت اردن برگزار شد، شرایط تیمش را تشریح کرد و به سئوال خبرنگاران پاسخ داد.

ویلموتس درباره انتقال مسابقه به اردن، گفت: به اردن آمدیم تا با تیم عراق بازی کنیم. در واقع این بازی سومین دیدار خارج از خانه ما از مجموع ۴ دیداری است که باید در خارج از خانه به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: کاملا برای این بازی آماده شدیم و جلسه تئوری هم داشتیم با بازیکنان و تمرکز اولیه ما روی سیستم خود ماست. ضمن اینکه درخصوص چند بازیکن نیز باید تصمیم گیری کنیم و در واقع پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد. اینکه بازی در اردن برگزار می شود اهمیتی ندارد.

وی ادامه داد: شاید تماشاگران عراقی کمتری به ورزشگاه بیایند ولی آنچه که تعیین کننده است، اتفاقات درون زمین است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به اهمیت بازی واقف هستیم اما این موضوع نباید این موضوع فشاری ایجاد کند. همه بازی‌ها همین است و یا می بریم یا می‌بازیم و باید روی هدف نهایی یعنی صعود به جام جهانی متمرکز باشیم. 3 بازی از 4 بازی ما خارج از خانه بوده و 3 بازی هم در داخل خانه داریم.

ویلموتس در پایان گفت: همه بازی ها برای ما مهم است و مثل همه بازیها به صورت حرفه ای برای این بازی هم آماده شدیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع تیم ملی فوتبال از دیدار مقابل هنگ کنگ محروم شد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با دریافت کارت زرد دیدار مقابل هنگ کنگ را از دست داد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کپه داغ برگزار شد که نیمه اول ای دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

محمد حسین کنعانی زادگان در دقیقه ۳۹ این دیدار با کارت زرد داور تایلندی جریمه شد و در این رقابت‌ها ۲ کارته شد، به این ترتیب مدافع تیم ملی دیدار مقابل هنگ کنگ را از دست داد. به غیر از این بازیکن شجاع خلیل زاده و سامان فلاح نیز در خطر محرومیت قرار دارند.

دیدار برگشت تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در خرداد ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ستاره فوتبال امام جماعت شد!
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • الجزیره : قطب جنوب چه اهمیتی دارد و چرا قدرت های جهانی از جمله ایران برای حضور در این قطب تلاش می‌کنند؟ (فیلم)
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • مدافع تیم ملی فوتبال از دیدار مقابل هنگ کنگ محروم شد