Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولیّ‌فقیه در دانشگاه‌ها گفت که امروز وحدت اسلامی‌ ضرروت و هدف اصلی در جهان اسلام است و نباید فقط به عنوان شعار به آن نگریست. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نشست مجمع دانشجویان جهان اسلام با حضور آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و به ریاست حجت‌الاسلام‌ رستمی نماینده ولیّ‌فقیه در دانشگاه‌ها در سالن زرین هتل آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست سهیلا زکزاکی از نیجریه، عثمان‌الحکیم از یمن، فاطمه مغنیه از لبنان و جمعی از دانشجویان و نخبگان 27 کشور جهان نیز حضور داشتند.

آیت‌الله اراکی در این نشست، ضمن تبریک میلاد رسول اکرم (ص)، امام صادق (ع) و تبریک هفته وحدت گفت: هفته وحدت می‌تواند مقاومت و عزّت را به جامعه اسلامی برگرداند، ما می‌توانیم فلسطین را آزاد  و بر جبهه جهانی استکبار غلبه کنیم. اینکه دشمن بی‌پرده اهداف خود را اعلام می‌کند؛ از جمله اینکه، شیطان بزرگ اعلام می‌کند می‌خواهیم سوریه را از بین ببریم، پول عربستان را می‌خواهیم و به دنبال یکسره کردن قضیه فلسطین برای همیشه‌ایم، جنبه مثبتی دارد و آن اینکه دشمن به خط آخر رسیده، همه حربه‌ها را پیاده کرده و به مقصد نرسیده و پی‌برده است که نمی‌تواند با ما در نبرد همیشگی باشد، بنابراین جبهه مقاومت تا کنون در آنچه کرده موفق بوده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: مقاومت امروز قوی‌تر از گذشته عمل کرده است، امروز فرماندهان حماس اعلام می‌کنند ما از هر زمان قوی‌تریم، ما باید پیروزی جبهه مقاومت را جشن بگیریم، جبهه مقاومت امروز در سوریه، یمن، لبنان و عراق پیروز شده است؛  امروز می‌توانیم اعلام کنیم که موج تکفیر در جهان اسلام به حاشیه رانده شده است  و کسی جرأت ندارد دم از تکفیر بزند، امروز گفتمان تقریب،گفتمان پیروز است.

حجت‌الاسلام‌ رستمی نیز در سخنانی گفت: جهان اسلام از گذشته تاکنون از سمت غرب مورد تهدید قرار گرفته است. بنابراین امروز وحدت اسلامی‌ ضرروت و هدف اصلی در جهان اسلام است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و نباید فقط به‌عنوان شعار به آن نگریست، این انتظار نسبت به وحدت اسلامی خطاب به همه مسلمانان جهان اسلام است.

وی با اشاره به ناملایمات موجود در کشورهای اسلامی از جمله یمن اظهار کرد: ظرفیت‌های بزرگ کشورهای اسلامی باید برای کمک و یاری رساندن به تمدن اسلامی بسیج شوند؛ مسلمانان می‌توانند طلایه‌دارن این نهضت باشند، این کنفرانس‌ها زمان مناسبی است برای اینکه به این موضوعات پرداخته شود؛ همچنین تشکیل اتحادیه‌های دانشجویی یکی از ضرورت‌ها است.

بازدید از نمایشگاه دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشست هم‌اندیشی دانشجویان با حضور امیر عبداللهیان مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه‌های کمیسیون دانشجویی کنفرانس وحدت بود.

الگوهای وحدت‌آفرین از امام علی (ع)سهرابی: برخی از مذهبی‌ها با اندیشه‌های تقریبی امام و رهبری آشنا نیستند/ وحدت، مبنای دینی داردقائم‌مقامی: وحدت بر مبنای "دوقطبی حقیقی عالم" شکل می‌گیرد

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هفته وحدت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته وحدت هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق موازنه قدرت را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد

سازمان بسیج اساتید کشور در حمایت از عملیات «وعده صادق» سپاه اسلام در بیانیه‌ای تاکید کرد: پس از عملیات وعده صادق موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سازمان بسیج اساتید کشور در حمایت از عملیات «وعده صادق» سپاه اسلام در بیانیه‌ای تاکید کرد: پس از عملیات وعده صادق موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد.

در این بیانیه آمده است: 

سپاس ایزد منان را که به ملت مسلمان ایران قدرت بخشید تا ضمن دفاع مشروع در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی، نسبت به یاری مظلوم و تنبیه متجاوزان کوشیده و با اجرای عملیات غرورآفرین «وعده صادق» توانایی و اقتدار در احقاق حقوق ملت، تحقق اهداف و آرمان ها و صداقت در وعده هایش را به نمایش گذارد.  

سپاه سرافراز اسلام با تحقق وعده فرماندهی معظم کل قوا ظرف پنج ساعت و شلیک صدها موشک و پهپاد توانست تصور آسیب ناپذیری بیت العنکبوت، محو زودهنگام غده سرطانی صهیونیسم در منطقه، پوشالی بودن گنبدآهنین، عجز ارتش پنجم دنیا، بی تاثیر  بودن حمایت آمریکا و اروپا، پایان پذیرفتن زمان بزن در رو را به تصویر کشیده و سران متوحش و مغرور رژیم منحوس صهیونیستی را وادار به تجدید نظر در رفتار و چشاندن طعم بمب و موشک به غاصبان اراضی اشغالی بنماید.

 از این رو، سازمان بسیج اساتید کشور ضمن قدردانی و حمایت از این اقدام مجاهدانه به نیابت از کلیه اساتید بسیجی، و بخشی از جریان فعال جامعه دانشگاهی و فرهیختگان کشور این پیروزی غرورآفرین، نمایش بزرگترین حمله پهپادی تاریخ و تاریخی ترین حمله موشکی به رژیم منحوس صهیونیستی را به پیشگاه ملت شریف ایران، خانواده های معزز شهداء، فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح پرتوان و سپاه غیور اسلام، مسلمانان جهان بویژه مردم مظلوم غزه تبریک عرض نموده و تاکید می نماید:  

آنچه تحت عنوان انتقام ملت ایران در قالب تنبیه متجاوز صورت گرفت بخش کوچکی از توان نیروهای مسلح کشورمان بوده و هر گونه خطای عمدی و یا سهوی از سوی دولت غاصب قدس با برخورد شدیدتر و پاسخ سخت سپاه اسلام مواجه خواهد شد. ضمن آنکه معادله جنگ و موازنه قدرت از این پس به نفع مظلومان و جبهه مقاومت تغییر کرده و شلیک رگباری موشک های نقطه زن از سرزمین مقدس ایران در دستور کار پاسداران حریم ولایت و مرزهای اندیشه متعالی اسلام قرار دارد. و من النصر الا من عندالله العزیز الحکیم. 

سازمان بسیج اساتید کشور 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند
  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها
  • «وعده صادق»؛ درس عبرت و وحدت
  • آتشفشان قهر ملت‌ها صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
  • هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • وعده صادق موازنه قدرت را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • وعدۀ صادقِ نصرت و پیروزی
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد