Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهید جهانی از کارکنان مؤسسه فرهنگی هنری خراسان بود که چندین بار برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و نبرد با تروریست‌های تکفیری عازم سوریه شده بود. تاریخ انتشار: 16:23 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۶۵۷

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امروز ۲۲ آبان، سومین سالروز شهادت شهید مدافع حرم «جواد جهانی» است؛ شهیدی که در روز اربعین حسینی در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید جهانی از کارکنان موسسه فرهنگی هنری خراسان بود که چندین بار برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و نبرد با تروریست‌های تکفیری عازم سوریه شده بود.

این شهید مدافع حرم مسئول اطلاعات تیپ یک لشکر فاطمیون بود که در آبان ۹۵ حین خنثی­‌سازی تله‌های انفجاری گروه تروریستی داعش در حومه حلب به همراه «حسین حریری» و «محمدحسین بشیری» آسمانی شد.

جواد جهانی دارای کمربند مشکی رشته رزمی کاراته نیز بود. همسر این شهید مدافع حرم در خصوص ورزشکار بودن او گفت: «قبل از آنکه اعزام‌های جواد به سوریه شروع شود، همیشه دنبال تمرینات ورزشی‌اش بود و می‌گفت امام زمان (عج) یک نیروی ورزشکار می‌خواهد»

یک دختر ۱۵ ساله و یک پسر ۱۰ ساله به نام‌های «فاطمه» و «علی» یادگاران شهید مدافع حرم جواد جهانی هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جواد جهانی شهید جواد جهانی شهید مدافع حرم جواد جهانی دفاع از حرم مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی امام جمعه شهرستان پیرانشهر و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید رحیم محمدی از خانواده این شهید راه سلامت تجلیل کردند.

 شهید مدافع سلامت رحیم محمدی در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت به بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس