Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى در نشست خبرى بعد از بازى مقابل اندونزى گفت: ابتدا از میزبانى فدراسیون فوتبال اندونزى تشکر مى‌کنم. در خصوص بازى فکر مى کنم ما در نیمه نخست عملکرد بهترى نسبت به حریف داشتیم، کاملا بر جریان بازى مسلط بودیم. ٧ موقعیت مسلم گلزنى فقط در این نیمه داشتیم که با بى دقتى از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات نهایى خلق این تعداد موقعیت آسان نیست و باید از این اشتباهات درس بگیریم. اگر نیمى از فرصت ها تبدیل به گل مى شد با نتیجه پرگل پیروز مى شدیم.

سرمربى تیم امید اضافه کرد: ما سفر طولانى به بالى داشتیم همچنین ٥ ساعت اختلاف ساعت با تهران و شرایط ویژه آب و هواى شرجى این منطقه از نظر بدنى فشار زیادى به تیم وارد کرد. بچه ها به دلیل اختلاف ساعت شب قبل استراحت خوبى نداشتند و به همین دلیل در نیمه دوم افت کردیم و کاملا خسته بودیم. البته همه این مسائل براى من قانع کننده نیست و با وجود خستگى معتقدم نباید به حریف فرصت مى دادیم. امیدوارم با فرصتى که در پیش خواهیم داشت و با استراحت مناسب بازیکنان، در بازى بعد عملکرد واقعى خودمان را نمایش بدهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم. البته اندونزى هم تیم بسیار خوب و سرعتى بود که چشم به ضد حملات داشت و از همین طریق موفق به گل زنى شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمید استیلی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از ساعت‌ ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد. مس که به دنبال تداوم روزهای خوبش در خانه بود کار را تهاجمی آغاز کرد اما با تساوی بدون گل راهی رختکن شد.

با وجود تداوم برتری مس در نیمه دوم این نفت بود که در دقیقه ۷۵ به گل رسید؛ شیخ ویسی برای حفظ رکورد کلین شیت های متوالی اش پنالتی حریف را مهار کرد اما روی ریباند دروازه اش باز شد.

حسین فلاح در دقیقه ۸۰ این‌گل‌را جبران کرد اما گل تساوی مس با تصمیم عجیب داور وتو شد. حملات ادامه دار شاگردان کلانتری سرانجام در دقیقه ۸۵ نتیجه داد و اکبر آفاق یک پنالتی برای مس به دست آورد.

محمدرضا زینال خیری این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه ۱-۱ شود. نیمه دوم پر اتفاق دو تیم ۱۰ دقیقه وقت اضافه‌داشت اما توپی در این دقایق از خط دروازه ها عبور نکرد تا کار با تساوی به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی