Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختتامیه جشنواره موسیقی "پیامبر مهربانی" آخر هفته جاری در باغ موزه قصر برگزار می‌شود. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیین اختتامیه جشنواره موسیقی «پیامبر مهربانی» جمعه 24 آبان 1398 ساعت 18 با اجرای چهار گروه موسیقی از نواحی ایران، در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد سال موسیقی جهان "شهر خاموش" را به صحنه می‌برد

جشنواره موسیقی «پیامبر مهربانی» از جمله برنامه‌های «بهار مهربانی» است که به همت مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری و همزمان با هفته وحدت با اجرای موسیقی توسط گروه‌هایی از استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، خراسان، بوشهر، گیلان و گلستان برگزار می‌شود.

این گروه‌های موسیقی از 20 تا 24 آبان در فرهنگسراهای ملل، خاوران، ولاء و باغ موزه قصر، برگزار می‌شود و 6 گروه موسیقی در 4 روز 20 برنامه از موسیقی اقوام ایران را  اجرا می‌کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در آیین اختتامیه جشنواره موسیقی «پیامبر مهربانی» می‌توانند جمعه 24 آبان ساعت 18 به باغ موزه قصر به نشانی خیابان شریعتی، خیابان پلیس مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره سرزمین من با هدف کمک به تحکیم و وحدت در زمینه هویت ملی برگزار شده است.

هاشمی افزود: در استان بوشهر آیین‌ها و سنت‌های قدیمی وجود دارد که از نسل‌های گذشته به نسل فعلی منتقل شده و ما وظیفه داریم آنها را نگه داشته و به نسل بعد منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: برخی از این سنت‌های قدیمی کنار گذاشته شده و هدف ما از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جدید با آیین‌های سنتی استان بوشهر است.

معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز در این جشنواره دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف آیین‌های قدیمی جنوب را به همکلاسی‌هایشان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما