Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@15:12:43 GMT

کروسان پچ‌پچ برند محبوب مصرف‌کنندگان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۵۳۶۱

کروسان پچ‌پچ برند محبوب مصرف‌کنندگان شد

کروسان پچ‌پچ در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب، با حمایت گسترده مصرف‌کنندگان به رتبه دوم در گروه «کیک» دست یافت و طی مراسمی که در تاریخ ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۸ به همت دبیرخانه جشنواره در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، تندیس نقره‌ای این رویداد را دریافت کرد.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، کروسان پچ‌پچ در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب، با حمایت گسترده مصرف‌کنندگان به رتبه دوم در گروه «کیک» دست یافت و طی مراسمی که در تاریخ 22 مهر ماه 1398 به همت دبیرخانه جشنواره در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، تندیس نقره‌ای این رویداد را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی گسترده مردمی از تاریخ 15 اردیبهشت تا 15 شهریور 1398 با شرکت 3،601 برند و ثبت 2،543،943 رأی، برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان کالاها و خدمات متنوع برگزار شد.

پچ‌پچ نخستین تولیدکننده کروسان در ایران است و نام کروسان در ایران آنچنان با نام پچ‌پچ گره خورده که بسیاری از طرفداران این نان لایه‌ای، آن را با نام پچ‌پچ می‌شناسند. تلاش برای به‌روز ساختن محصول طبق سلیقه و علاقه مصرف‌کنندگان، رعایت بالاترین استانداردهای سلامت و کیفیت بالای محصول در کنار استفاده از فناوری‌های روز و ماشین‌آلات مدرن، از این برند چهره‌ای نوآور ساخته است؛ برندی که در عین قدمت، همواره با رویدادهای روز همگام بوده است. تنوع وزن و طعم محصولات نیز باعث شده تا طیف گسترده‌ای از افراد در سنین و اقشار مختلف طرفدار پچ‌پچ باشند. این عوامل سبب شدند تا در نظرسنجی برگزارشده برای تعیین برند محبوب کیک، هزاران نفر از مخاطبان پچ‌پچ را به عنوان برند محبوب خود انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان حمایت از مصرف کننده کیک و کلوچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ از روز دوشنبه/ جزئیات آمار شرکت‌کنندگان اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

وی در مورد آزمون پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، گفت: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

 پورعباس بیان کرد: گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

 پورعباس در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • انتشار كارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 از روز دوشنبه/اعلام جزئیات آمار شركت‌كنندگان در آزمون سراسری
  • انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ از روز دوشنبه/ جزئیات آمار شرکت‌کنندگان اعلام شد
  • آمار شرکت‌کنندگان در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ انتشار کارت از دوشنبه