Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@11:34:52 GMT

ایران از کسب گواهی ضد انفجار اروپا بی‌نیاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۵۴۰۸

ایران از کسب گواهی ضد انفجار اروپا بی‌نیاز شد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سید محسن‌میرصدری، مدیر عامل شرکت آزمایشگاه‌های صنایع انرژی در این‌باره گفت: محصولات ضد انفجار در صنایع زیربنایی مانند صنایع انرژی، برق، نفت، گاز، پتروشیمی، دارای اهمیت بالای هستند و کیفیت آنها برای مدیران این واحدها دارای اولویت است. دراین تجهیزات برخی ملاحظات امنیتی و همچنین عملکرد تجهیزات مهم است که مدیران توجه ویژه ای به آن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از این واحدهای صنعتی ایران مجبور بودند برای کسب این گواهی به کشورهای اروپای غربی مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا مراجعه کنند، در این کشورها برخی سازمان‌های مورد تایید اتحادیه اروپا با اخذ هزینه قابل توجه برای خطوط تولید و تجهیزات ایرانی گواهی ضد انفجار صادر می کردند، بازرسان این کشورها نیز با دریافت هزینه ارزی در ایران حضور پیدا می کردند و تجهیزات مورد نظر را بازرسی می کردند.

وی تصریح کرد: با تلاش شرکت آزمایشگاه‌های صنعت انرژی، در حال حاضر امکان صدور این گواهی در داخل کشور فراهم شده است و این شرکت برای تجهیزات و خطوط تولید گواهی با ضمانت 3 ساله صادر میکند.

میرصدری اظهار کرد: شرکت‌های که با استفاده از خدمات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درصدد انجام صادرات از کریدور صادراتی هستند ممکن است به گواهی CE نیاز پیدا کنند و این شرکت معمولاً در این زمینه به آنها خدمات ارائه می دهد.

مدیر عامل شرکت آزمایشگاه‌های صنایع انرژی با اشاره به مزایای دریافت گواهینامه CE گفت: محصول صادراتی با دریافت این گواهی‌نامه می تواند به صورت قانونی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU) و منطقه تجاری آزاد اروپا، کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، ترکیه و برخی دیگر از مقاصد صادراتی به فروش برسد و یا جابجا شود. همچنین این گواهی با ایجاد اطمینان در مصرف کننده و بازار خرده فروشی برای کالا مزیت رقابتی فراهم می سازد.

وی گفت: شرکت آزمایشگاه صنایع انرژی در راستای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی، با همکاری پژوهشگاه نیرو موفق به طراحی شبیه ساز سیستم‌های قدرت موسوم به سیمولاتور نیز شده است. این دستگاه، شبکه برق را از مرحله نیروگاه و انتقال برق شبیه سازی می کند، ما در دوره‌های گذشته نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، حضور یافتیم و موفق شدیم قرارداد فروش این دستگاه را با دانشگاه بیرجند منعتقد کنیم و امیدواریم در نمایشگاه سال جاری نیز بتوانیم میزان فروش شرکت را افزایش دهیم.

میر صدری با اشاره به برنامه‌های آتی شرکت گفت: تا کنون به کشورهای سریلانکا،چین و عراق صادرات داشته ایم و امیداوریم این مقاصد صادراتی را در آینده نزدیک افزایش دهیم.

هفتمین دوره «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» از 26 تا 29 آذرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت نمایشگاه به نشانی www.iranlabexpo.ir مراجعه یا با شماره 02183533555 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

169 / 167 گواهی ضد انفجار واحد صنعتی صنایع انرژی برق نفت و گاز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد صنعتی صنایع انرژی برق نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است

عباس علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه سفر به سمنان به همراه هیأت دولت سیزدهم ضمن بیان اینکه صنعت مزیت اصلی استان سمنان است، تاکید کرد: طبیعتاً به لحاظ ظرفیت و توانمندی استان سمنان در بعد صنعتی، نگاه دولت نیز به صنایع استان حمایتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر طبیعی است که وقتی مزیت یک استان مانند سمنان بر محور صنعت قرار می‌گیرد، پیشرفت‌ها و موانع به تناسب پدیدار می‌شود، افزود: در سفر هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان مشکلات و مسائل مرتبط با صنایع استان احصا و مورد بررسی قرار گرفت تا بتوانیم بهترین تصمیمات را برای صنایع این استان بگیریم.

وزیر صمت با بیان اینکه دیدگاه ما در بازدید از استان سمنان، ظرفیت فوق‌العاده صنعتی در نزدیکی و همجواری پایتخت است، تاکید کرد: باید تلاش کنیم که مشکلات صنایع استان سمنان حل شود.

علی آبادی با بیان اینکه بخش مهمی از مشکلات صنایع استان سمنان زیرساخت‌هایی مانند برق، آب، گاز و … است، گفت: تلاش می‌کنیم که با مشارکت مردم ذیل شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم، مشکلات صنایع استان سمنان حل شود.

وی با بیان اینکه در تمام بازدیدهایی که از صنایع استان سمنان داشتیم نیز تحقق شعار سال لحاظ شد، گفت: صنعتگران استان سمنان خوشبختانه از ما مسئولان جلوتر هستند و پیام و شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی را زودتر از ما دریافت کرده و برای تحقق آن تلاش دارند.

کد خبر 6082324

دیگر خبرها

  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش
  • تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا