Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، کمال جوانمرد مدیر کل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه تخصصی ورزش، گفت: درآمدزایی در ورزش برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش آکادمی‌ها و مدارس در دستور کار قرار گرفته شده است.

او  از راه اندازی ۲ آکادمیک ورزشی دراستان یزد خبر داد و اتصال و تعامل این دو را با ورزش دانش آموزی خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانمرد از ایجاد و راه اندازی رشته‌های کاردانی بدون آژمون تا مقطع لیسانس در رشته‌های تربیت بدنی استان خبر داد و گفت: ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از حالت درون قهرمانی تصییح شود و کم بودها در این مسیر  با همکاری و همفکری ورزش آموزش و پرورش به  ورزش هدفمند تبدیل شود.

او با تأکید بر اهمیت ورزش دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: یکی از دانشگاه‌های که در این زمینه موفق عمل کرده، دانشگاه آزاد اسلامی است که توانسته در اعزام تیم‌های ورزشی خود به خارج از کشور به مقام‌های ارزشمندی هم دست یابد.

  توسعه  ورزش‌های  قهرمانی در دانشگاه ها

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد و رئیس کمیته تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان با تاکید بر توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان به ورزش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان نقش چشمگیری در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی کشور خصوصاً ورزش‌های همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای داشته است که باید در این مقوله اهتمام بیشتر داشته باشیم.

رئیس ورزش و جوانان خواستار تعامل متقابل با دانشگاه آزاد استان به صورت عقد تفاهم نامه برابر جهت گسترش و توسعه ورزش استان شد که به همین منظور برای  استعداد یابی جوانان دانشجو برنامه مدونی ایجاد و مساعدت این اداره را اعلام کرد.

رئیس هیئت کشتی استان نیز در ادامه جلسه از تعامل و ارتباط ۹ هیئت ورزشی شهرستان با اداره ورزش دانشگاه آزاد استان در جهت تامین نیرو از دانشجویان و متخصص این رشته در جهت شرکت در دوره‌های داوری و در اختیار گذاشتن تمام امکانات و تجهیزات این هیئت در برگزاری مسابقات لیگ آ ادگی خود را اعلام کرد.

در پایان ضمن تقدیر از عملکرد و زحمات شایسته امید ستوده نیا رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد استان با تقدیم لوح تقدیر از دستان مسئولان کشوری ورزش استان، مسئولان ورزشی واحد‌های دانشگاهی استان نقاط ضعف و قوت خود را اعلام و آمادگی خود را در جهت تکمیل تجهیزات و امکانات درون واحدی برای برگزاری مسابقات و دوره‌های ورزشی بیان کردند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است