Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات مرکز امور شوراهای حل اختلاف گفت:نحوه محاسبه پاداش اعضا و دبیران شوراهای حل اختلاف در حال بازنگری است.

به گزارش ایسنا به نقل ازروابط عمومی مرکز امورشوراهای حل اختلاف، نشست منطقه ای رؤسای شوراهای حل اختلاف استان های تهران، قم، سمنان، قزوین، البرز، گلستان و مازندران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مظفری معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور و رییس شوراهای حل اختلاف این استان‌ها روز چهارشنبه مورخ 1398/8/22 به میزبانی شورای حل اختلاف استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی مدیر کل برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات مرکز امور شوراهای حل اختلاف در این نشست بیان آنکه روابط عمومی در متن است نه حاشیه و یک ضرورت است نه کالای لوکس و در خود مدیریت است نه بیرون از آن، گفت: پس حق داریم بگوییم هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی است که دارد.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت لایحه قانون جدید شوراهای حل اختلاف و تغییراتی که در آن دیده شده است از جمله بازگشت شوراها به صلاحیت و رسالت اصلی خود یعنی صلح و سازش و کاهش صلاحیت های رأیی آن، اهتمام برای تعیین تکلیف نیروهای افتخاری و جذب 15 هزار نفر از آنها در مدیران ارشد قوه وجود دارد، اشاره ای به وضع بودجه مرکز امور شوراها داشت و برنامه‌های دوران تحول قوه قضائیه و افزایش مسئولیت قضات، اعضا، دبیران و کارکنان شورا را برشمرد و گفت: معاونت حقوقی در صدد است، از حدود 17 عنوان مجرمانه، جرم زدایی نماید.

محمدی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی استان‌ها برای افزایش آمار صلح و سازش و بیان مزایای سازش نسبت به حکم در جامعه، خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت شعب روستایی شد و گفت: در مهر ماه مرکز امور شوراهای حل اختلاف با وزارت صنعت تفاهم نامه‌ای در خصوص ایجاد شعب تخصصی صنفی به امضا رسانده است که بر اساس آن از ظرفیت شعب تخصصی برای افزایش صلح و سازش در اصناف استفاده بهینه خواهد شد.

مدیر کل برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات مرکز امور شوراهای حل اختلاف، برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از توانمندی‌های مددکاران در شوراهای حل اختلاف ویژه زندان علی الخصوص در پرونده‌های قتل از را برنامه‌های لازم الاجرای استان‌ها دانست و خواستار همکاری با ستادهای استانی صبر در این زمینه شد.

وی انجام دقیق بخشنامه اخیر رییس قوه قضائیه را در سطح تمام استان‌های کشور ضرورتی راهگشا دانست و گفت: این امر موجب افزایش تعداد پرونده‌های مختومه حتی به میزان 20 درصد افزایش همراه با استفاده حداکثری از ظرفیت شعب موجود است.

محمدی در پایان با بیان اینکه نحوه محاسبه پاداش اعضا و دبیران شوراهای حل اختلاف در حال بازنگری است، گفت: مرکز امور شوراها از پیشنهادات عملی و قابل اجرای استان‌ها در خصوص پاداش و بیمه اعضا، دبیران و نیروهای اجرای احکام استقبال می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دستیار رئیسی به تذکر رهبری درباره نحوه برخورد با بی حجاب ها

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مهدی فضائلی در فضای مجازی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشته بود:

«رهبر انقلاب: کشف حجاب هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی است...منتها ... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شویم؛ کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.به تازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده دریافت کرده‌اند.»

کد خبر 845599 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب رهبر معظم انقلاب گشت ارشاد

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار رئیسی به تذکر رهبری درباره نحوه برخورد با بی حجاب ها
  • معرفی ۵ سرویس پولساز گوگل و نحوه استفاده از آنها
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور