Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به اظهارات امروز مدیرعامل باشگاه سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات امروز مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار داشت: اظهارات آقای تابش درباره پرسپولیس و بازیکنان آن به نقل از یک برنامه تلویزیونی و همچنین آقای کالدرون واقعا تعجب برانگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هجمه ها و فرافکنی ها علیه پرسپولیس مدتهاست که شکل گرفته و متاسفانه هیچ برخوردی با آنها نشده. باید بگوییم و تاکید کنیم  کالدرون هرگز و به هیچ عنوان  نگفته اند که بازی ها مهندسی شده است. مصاحبه آقای کالدرون موجود است. ایشان جملات دیگری بکار برده بودند و تاکید دارند که نه اتهامی به استقلال زده اند و نه به داوری و ویدیوی آن هم موجود است.

وی در ادامه افزود: اینکه "نتایج مهندسی می شود" و یا از" پرسپولیس حمایت می شود" اتهامات پوچی بوده که افراد دیگری اول بار آن را در پی افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته طرح کرده  بودند. متاسفانه این اتهام زنی ها  تبدیل به اپیدمی شد و در ادامه افراد متعدد هم آن را طرح کردند اما هیچ برخوردی با آنها نشده و حالا هم جای تعجب دارد که برخی چون آقای تابش با سوابق مدیریتی و فوتبالی که دارند چرا  جملاتی را به مربی پرسپولیس نسبت می دهند که هرگز آنها را بیان نکرده. اینکه آقای  تابش اینگونه جملاتی را به شکلی عجیب  تفسیر و بعد به آقای کالدرون نسبت دهند  جای تاسف دارد. در واقع از باشگاهی(سپاهان) که عوامل آن  ادعای مهندسی نتایج در فوتبال ایران را طرح کردند حال جمله ای را به آقای کالدورن نسبت می دهند که هرگز آن را بیان نکرده اند.

قدوسی گفت: همچنین این اظهار نظر که شش بازیکن پرسپولیس آپشن بالای پنجاه میلیاردی دارند صرف نظر از آنکه تشویش اذهان عمومی محسوب می گردد کذب محض است و  نمی دانیم ایشان چرا و بر چه مبنا چنین اُظهاراتی را مطرح می کنند. حال که این فرافکنی ها مطرح شده برای روشن شدن افکار عمومی  باید بگوییم مجموع  اصل قرارداد کلیه بازیکنان پرسپولیس (با احتساب ارز آزاد برای بازیکنان خارجی) پنجاه میلیارد تومان هم نمی شود و اپشن های قرارداد آنها هم مربوط  به قهرمانی در لیگ، حذفی و موفقیت ها در آسیا می شود که این آپشن ها هم شامل حال همه   بازیکنان نشده و واقعا جای تعجب دارد که چرا اینگونه علیه یک باشگاه و بازیکنان آن آمار و ارقامی کذب مطرح می شود و چنین هجمه هایی علیه آن شکل می گیرد در حالی که اصلا و ابدا صحت ندارد. تصمیم نهایی درباره این اظهار نظرهای کذب پس از ارایه گزارش و بررسی ها از سوی آقای انصاری فرد  اتخاذ و اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس تصمیم نهایی خود را گرفت+ عکس کار عجیبی که کالدرون مقابل نفتی‌ها می‌خواهد انجام دهد+ عکس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس سرخپوشان خبرگزاری برنا حسین قدوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود. 

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید. از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود