Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنیسور صربستانی در یک گفت‌وگوی دوستانه اظهار نظر جالبی درباره رقیب‌های قدیمی‌اش کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رافائل نادال، نواک جوکوویچ و راجر فدرر در صبحانه‌ای که BBC تدارک دیده بود درباره موضوعات مختلفی صحبت کردند. هر سه تنیسور اکنون در لندن حضور دارند و برای قهرمانی در تور ATP رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکوویچ درباره زمان صرف شده با نادال و فدرر شوخی کرد و گفت: می‌دانیم که سال‌هاست در رقابت‌های تنیس در کنار هم هستیم تا جایی که من آنها را بیش از پدر و مادرم دیده‌ام.

تنیسور صربستانی به سختی رشته تنیس پرداخت و گفت: تنیس ورزش انفرادی است که نمی‌توانی در کنار زمین با کسی مشورت کنی. می‌دانی همه مسئولیت‌ها با تو است و باید کنترل بدن و ذهنت را در اختیار داشته باشی.

فدرر درباره یکی کردن تنیس با زندگی خانوادگی‌اش اظهار کرد: باید زیاد کار کنید اما من این را دوست دارم. تنها روشی است که برای کار کردن می‌بینم. دوست دارم به حضورم در میادین ادامه دهم و فرزندانم نیاز دارند در تورها شاد باشند. چهار فرزند دارم و کارهای خانه موجب می‌شوند سرم شلوغ شود. شب‌ها نیز وقتم آزاد نیست. زمانی که یکی از آنها احساس خوبی نداشته باشد از خواب بیدار می‌شوم. آنها با گفتن کلمه متاسفم از من عذرخواهی می‌کنند و من به آنها می‌گویم نگران نباشید. پدر و مادرتان اینجا هستند تا  احساس خوبی داشته باشید. شرایط زمانی سخت می‌شود که این اتفاق‌ها پیش از نیمه نهایی یا فینال برابر یکی از رقیبان بزرگ رخ دهد.

تنیسور سوییسی درباره شایعه بازنشستگی‌اش گفت: اولین کسی خواهم بود که خودم را بازنشسته می‌کنم. ما نمی‌دانیم دقیقا در چه زمانی حرفه خود را کنار می‌گذاریم که این موضوع جالب است. با این حال از همه زیباتر این است که همه اینجا هستیم و از بازی کردن در میادین لذت می‌بریم. بدون مشکل جسمانی خاصی به رقابت خود ادامه می‌دهیم که این یک امتیاز است. همچنین می‌توانیم خوب بازی کنیم و موفقیت کسب کنیم.

از طرفی نادال درباره پایان دوران بازی‌اش اظهار کرد: می‌دانید که همیشه فکر می‌کردم تنیس را در ۳۰ سالگی کنار می‌گذارم. همه فکر می‌کنند ما دوران کوتاهی داریم اما ما همچنان در حال بازی کردن هستیم.

تنیسور اسپانیایی در پایان به بازگشت اندی ماری اشاره کرد و گفت: می‌خواهد علاقه وافرش را به تنیس نشان دهم چون او با وجود همه آن روزهای سخت و آسیب دیدگی‌ها دوباره به میادین برگشت و توانست فاتح یک جام شود. همچنین خوب بازی کرد. این یک پیام امیدبخش برای تنیسورها و همه است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات اسکی اسنوبرد مارپیچ کوچک و اردوی مشترک اسکی اسنوبرد ایران با روسیه در پیست اسکی توچال برگزار شد.   در پایان بخش مسابقه این رقابت‌ها در بخش آقایان؛ دمیتری کارلاگاچف، کنستانتین ساینکوف و ایلیا خورتین از روسیه اول تا سوم شدند.   در بخش بانوان هم قهرمان جهان سوفیانادرشینا، اولگا نایدیاکینا از روسیه اول و دوم و شیما یارخواه از ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.   این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و جایگاه‌های کسب شده در آن موجب ارتقا رده بندی جهانی اسکی بازان می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • قولی که راجر فدرر به یک کودک داد ؛ همه خندیدند ولی...(فیلم)
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان بازی برده را به نفر ۱۹ دنیا باخت
  • گزارش ماندی نایت راو 15 آوریل؛ قهرمان جهان کمربندش را تحویل داد/ اخبار WWE
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • بی‌حوصلگی و کم دقتی از عوارض تغذیه نامناسب دانش‌آموزان است