Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛سخنگوی شورای نگهبان نوشت: نمی‌دانم علت عصبانیت مجدد آقای روحانی چیست، اما شور و نشاط در انتخابات با حمله به نهادهای قانونی کشور و ایجاد التهاب سیاسی محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عباسعلی کدخدایی در صفحه توئیتر خود نوشت: نمی‌دانم علت عصبانیت مجدد آقای روحانی چیست؟ اما به نظر می‌رسد شور و نشاط در انتخابات با حمله به نهادهای قانونی کشور و ایجاد التهاب سیاسی محقق نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مشارکت گسترده، از رهگذر ایجاد اعتماد در مردم و اجرای صحیح قوانین حاصل می‌شود، نه حاشیه سازی! برچسب ها: عباسعلی کدخدایی ، نشاط در انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی نشاط در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی آمریکا از حمله ویرانگر هکرهای چینی

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز، کریستوفر ری، مدیر اف‌بی‌آی، می‌گوید هکرهای مرتبط با دولت چین به زیرساخت‌های حیاتی ایالات متحده نفوذ کرده‌اند و منتظر «لحظه‌ی مناسب برای وارد کردن ضربه‌ای ویرانگر» هستند.

آقای ری که این اظهارات را روز پنجشنبه در سخنرانی خود در دانشگاه وندربیلت بیان کرده همچنین اضافه کرد که کارزاری از حملات سایبری از گروه‌های هکری چینی، با موفقیت تعداد زیادی از شرکت‌های آمریکایی در زمینه انرژی، آب، ارتباطات و دیگر بخش‌های حیاتی و حساس از جمله ۲۳ اپراتور خط لوله  را مورد هدف قرار داده‌اند.  

او همچنین در ادامه با اشاره به درگیری‌های مدرن و پیدایش تهدیدات نوظهور گفت: «چین در حال توسعه توانایی ایجاد ویرانی فیزیکی در زیرساخت‌های حیاتی ما در زمان انتخابی خود است و برنامه این کشور این است که با ایجاد ضربات به زیرساخت‌های نظامی ما در کشور هراس ایجاد کند.»

آقای ری همچنین اضافه کرد که تعیین دقیق هدف چین و اینکه آیا در راستای آسیب رساندن به بازدارندگی آمریکا برای دفاع از تایوان باشد، مشکل است. 

چین تایوان را به عنوان بخشی از قلمرو خود می‌شناسد و استقلال این جزیره را به رسمیت نمی‌شناسد و تاکید دارد که باید به سرزمین مادری بازگردد. این در حالی‌است که تایوان با ادعای حاکمیت چین مخالف است و می‌گوید که تنها مردم این جزیره هستند که می‌توانند آینده خود را تعیین کنند. 

پیشتر سخنگوی وزارت خارجه چین مدعی شده بود که عملیات گروه‌های هکری موسوم به «طوفان ولت» به این کشور ارتباطی ندارد و بخشی از مجموعه تلاش‌های باج‌گیرانه گروه‌های تبهکارانه است. سفارت این کشور در آمریکا هم با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرده بود که برخی در آمریکا از ردیابی منشا حملات سایبری به عنوان ابزاری برای ضربه زدن و متهم کردن چین استفاده می‌کنند و تلاش دارند مسائل امنیت سایبری را به موضوعی سیاسی برای حمله و متهم کردن چین تبدیل نمایند. 

 ری در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرده که هکرهای چینی با شبکه‌ای از رایانه‌ها و سرورهای شخصی در سراسر جهان استفاده می‌کنند تا فعالیت‌های مخرب سایبری خود را پنهان نمایند. پیش از این چندین شرکت کامپیوتری همچون گوگل و مایکروسافت هم فعالیت «هکرهای طوفان ولت» را به چین منتسب کرده بودند.

 

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکا از حمله ویرانگر هکرهای چینی
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • اسکات ریتر: عملیات اخیر یک پیروزی نظامی و سیاسی برای ایران بود
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • جنجال ایکس در هند
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم