Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین در این بیانیه تاکید کرد که مقاومت همچنان به شیوه خود برای پاسخ به تجاوز اسرائیل و انتقام گرفتن از خون شهدا ادامه می دهد.

مقاومت فلسطین با تاکید بر اینکه به اسرائیل درسی می دهند که هرگز فراموش نکند، افزود: برای  مقابله نظامی با دشمن در عالی ترین سطوح نظامی، هماهنگی و توافق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام این بیانیه، مقاومت تاکتیک ها و برنامه های هدفمندی در چارچوب هماهنگی میان شاخه های نظامی خود دارد. این هماهنگی هم در حجم حملات به دشمن وجود دارد و هم در اینکه چه گروهی در چه سطحی باید مسئول پاسخگویی به دشمن باشد.

اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین تاکید کرد: به دشمن اجازه نخواهیم داد که مردم ما را نابود کند و هرگز نمی گذاریم اشغالگران تحت هیچ شرایطی به سیاست بزدلانه ترور (رهبران مقاومت) روی بیاورند.

مقاومت فلسطین از شهروندان صهیونیستی که اکنون در پناهگاه ها به سر می برند خواست که نتایج حماقت های رهبران سیاسی و نظامی خود را ببنند؛ کسانی که مسئول فلج شدن زندگی در فلسطین اشغالی و تشدید خشونت ها و درگیری ها در این منطقه هستند.

 اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین روز گذشته (سه شنبه) نیز با صدور بیانیه ای در واکنش به حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و دمشق تاکید کرد: این اقدام دشمن صهیونیستی، یعنی زیر پا گذاشتن تمامی خطوط قرمز. دشمن با جنایاتی که انجام داده مسئول کامل پیامدهای این دو جنایت در غزه و دمشق خواهد بود و به یاری خداوند بهای آن را هم خواهد پرداخت.

حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از روی گذشته (سه شنبه) آغاز شد. جنگنده های این رژیم با حمله به ساختمانی در شرق غزه، بهاء ابوالعطا از فرماندهان جهاد اسلامی و همسرس را به همراه شماری از فلسطینیان شهید کردند.

این حملات امروز نیز ادامه یافت. خبرها حاکی از آن است که خانه یکی از فرماندهان گردان القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز صبح امروز (چهارشنبه) هدف حمله نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در رفح در جنوب باریکه غزه قرار گرفت.

ارتش اسرائیل در ادامه چندین موضع جهاد اسلامی را در نوار غزه هدف گرفت که در پی آن چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

در همین ارتباط جنبش جهاد اسلامی شهادت "خالد معوض فرج" ۳۸ ساله از فرماندهان این گروه فلسطینی را تایید کرد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در نتیجه حملات صهیونیست ها به نوار غزه از روز گذشته تا امروز ۲۱ نفر شهید و ۷۰ تن دیگر زخمی شدند.

برچسب‌ها اسرائیل غزة فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل فلسطین اسرائیل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی

گروهان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه شب اعلام کرد عسقلان، سدیروت و برخی شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزه را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی هدف حمله موشکی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی دقایقی پیش اعلام کردند آژیر خطر در برخی شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه به صدا درآمده است.

این عملیات ساعاتی پس از آن روی می‌دهد که گروهان‌های قدس اعلام کرد که این گروه مقاومت فلسطینی موفق شد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «DGI Matrice» را شکار و اطلاعات مهمی را از آن استخراج کند.

سرایا القدس چند روز پیش نیز تصاویری از شکار یک نظامی اشغالگر و حمله موشکی و خمپاره‌ای به خودروهای نظامی اشغالگران در غزه را منتشر کرده بود.

کد خبر 745874

دیگر خبرها

  • ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی
  • نیروهای مسلح درسی فراموش‌نشدنی به اسرائیل دادند
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید