Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخواستی از بازیکن جدید این داشته است که نشان می‌دهد فعلاً برنامه ویژه‌ای برای استفاده از او ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس چند هفته قبل آریا برزگر، مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران را به خدمت گرفت و این بازیکن بعد از همراهی تیم جوانان در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا از امروز (چهارشنبه) در تمرین سرخپوشان حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه اینکه کالدرون در این جلسه تمرینی از برزگر خواست در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت کند، اما هر وقت تیم جوانان پرسپولیس بازی داشت این تیم را در بازی‌های آسیا ویژن تهران همراهی کند.

این خواسته کالدرون از خرید جدید باشگاهش پرسپولیس بدین معناست که برزگر فعلاً شانس کمی برای همراهی تیم بزرگسالان دارد.

منبع: تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس آریا برزگر گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر

به گزارش ورزش سه، از هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، تیم رده آخری المرخیه در ورزشگاه خانگی به مصاف تیم مدعی قهرمانی الغرافه رفت که در پایان نتیجه عجیبی رقم خورد  المرخیه ته جدولی موفق به برتری 3 بر 2 شد.

اما مرد اول این میدان کسی نبود جز ستاره سال های نه چندان دور پرسپولیس یعنی بشار رسن 27 ساله که موفق به زدن 1 گل و ثبت 2 پاس گل برای هم تیمی هایش در این مسابقه شد.

المرخیه در این بازی گل اول را  توسط دامه ترائوره از الغرافه دریافت کرد اما در آخرین دقیقه نیمه اول این گل توسط یوسف ان جیه با پاس گل بشار جبران شد. در دقیقه پنجاه و پنجم  بازی بشار رسن موفق به زدن گل دوم تیمش شد تا المرخیه با نتیجه 2 بر 1 پیش بیوفتد. گلی در دقیقه 89 توسط یاسین براهیمی از روی نقطه پنالتی جبران شد اما در آخرین دقیقه بازی بود که بازهم روی پاس گل بشار توسط ان جیه به گل رسید تا یک پیروزی باشکوه را بدست آورد و امیدوار به ماندن در لیگ ستارگان در دو هفته پایانی باشد.

ستاره عراقی المرخیه از نیم فصل دوم و پس از جدایی قرضی  از القطر به المرخیه آمده و تاکنون در 7 بازی موفق به ثبت 3 گل و 3 پاس گل برای تیمش شده است. شاگردان پدرو مارتینز با 14 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارند و امیدوار به حفظ سهمیه خود در دو هفته پایانی خواهند بود.

الغرافه که پس از سال ها شانس کسب قهرمانی در این فصل از لیگ ستارگان را دارد نیز با این شکست 41 امتیازی ماند تا اختلاف دو امتیازی اش در صدر جدول با السد با یک بازی بیشتر حفظ شود. 

دیگر خبرها

  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ستاره قرمز‌ها چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!