Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@07:23:20 GMT

مقاومت فلسطین: به اسرائیل درسی فراموش نشدنی می دهیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۵۵۹۴

خرداد؛ اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای درباره ادامه حملات جنگنده های صهیونیستی، اعلام کرد به اسرائیل درسی خواهد داد که هرگز فراموش نکند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین در این بیانیه تاکید کرد که مقاومت همچنان به شیوه خود برای پاسخ به تجاوز اسرائیل و انتقام گرفتن از خون شهدا ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقاومت فلسطین با تاکید بر اینکه به اسرائیل درسی می دهند که هرگز فراموش نکند، افزود: برای  مقابله نظامی با دشمن در عالی ترین سطوح نظامی، هماهنگی و توافق وجود دارد.

بنابر اعلام این بیانیه، مقاومت تاکتیک ها و برنامه های هدفمندی در چارچوب هماهنگی میان شاخه های نظامی خود دارد. این هماهنگی هم در حجم حملات به دشمن وجود دارد و هم در اینکه چه گروهی در چه سطحی باید مسئول پاسخگویی به دشمن باشد.

اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین تاکید کرد: به دشمن اجازه نخواهیم داد که مردم ما را نابود کند و هرگز نمی گذاریم اشغالگران تحت هیچ شرایطی به سیاست بزدلانه ترور (رهبران مقاومت) روی بیاورند.

مقاومت فلسطین از شهروندان صهیونیستی که اکنون در پناهگاه ها به سر می برند خواست که نتایج حماقت های رهبران سیاسی و نظامی خود را ببنند؛ کسانی که مسئول فلج شدن زندگی در فلسطین اشغالی و تشدید خشونت ها و درگیری ها در این منطقه هستند.

 اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین روز گذشته (سه شنبه) نیز با صدور بیانیه ای در واکنش به حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و دمشق تاکید کرد: این اقدام دشمن صهیونیستی، یعنی زیر پا گذاشتن تمامی خطوط قرمز. دشمن با جنایاتی که انجام داده مسئول کامل پیامدهای این دو جنایت در غزه و دمشق خواهد بود و به یاری خداوند بهای آن را هم خواهد پرداخت.

حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از روی گذشته (سه شنبه) آغاز شد. جنگنده های این رژیم با حمله به ساختمانی در شرق غزه، بهاء ابوالعطا از فرماندهان جهاد اسلامی و همسرس را به همراه شماری از فلسطینیان شهید کردند.

این حملات امروز نیز ادامه یافت. خبرها حاکی از آن است که خانه یکی از فرماندهان گردان القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز صبح امروز (چهارشنبه) هدف حمله نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در رفح در جنوب باریکه غزه قرار گرفت.

ارتش اسرائیل در ادامه چندین موضع جهاد اسلامی را در نوار غزه هدف گرفت که در پی آن چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

در همین ارتباط جنبش جهاد اسلامی شهادت "خالد معوض فرج" ۳۸ ساله از فرماندهان این گروه فلسطینی را تایید کرد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در نتیجه حملات صهیونیست ها به نوار غزه از روز گذشته تا امروز ۲۱ نفر شهید و ۷۰ تن دیگر زخمی شدند. برچسب ها: مقاومت فلسطین ، اسرائیل

منبع: خرداد

کلیدواژه: مقاومت فلسطین اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی جنبش انصارالله یمن: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از تنبیه فرار کند

به گزارش قدس آنلاین محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن، عصر امروز (یکشنبه)، پاسخ تنبیهی ایران به رژیم اسرائیل را مشروع خواند.
او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت عملیات ایران در پاسخ به دشمن صهیونیستی اقدامی مشروع در پاسخ به حمله جنایتکارانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق بوده است.

محمد عبدالسلام اضافه کرد که رژیم اسرائیل نمی‌تواند از تنبیه جنایت‌هایش فرار کند. پیش از این، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که پاسخ تنبیهی ایران به رژیم اسرائیل مطابق با قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد بوده است.

صنعاء همچنین اعلام کرده بود کشورهای حامی رژیم اسرائیل باید زبان عقل را در اولویت قرار دهند و از حمایت نامحدود خود از این رژیم دست بردارند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بامداد امروز (یکشنبه)، در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق با ده‌ها پهپاد و موشک بالستیک و کروز مواضع ارتش رژیم اسرائیل را در شمال و جنوب فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داد.

منابع خبری تصاویری منتشر کردند که نشان می‌داد موشک‌های ایران مستقیما با پایگاه هوایی «نواتیم» در جنوب فلسطین اشغالی و فرودگاه نظامی «رامون» برخورد داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • انصارالله: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از تنبیه فرار کند
  • اسرائیل سیلی قاطعانه‌ای از ملت ایران خورد
  • سخنگوی جنبش انصارالله یمن: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از تنبیه فرار کند
  • دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از تنبیه فرار کند
  • زیاد النخاله: اگر حمایت‌های ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت کنیم
  • زیاد النخاله: اگر حمایت‌های ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت کنیم/ انصارالله در کنار ما ایستاد
  • اگر حمایت‌های ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت کنیم