Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارواخال به عنوان یک مادریدیستا، ترجیح می‌دهد بارسا را در افت ببیند.

طرفداری - دنی کارواخال اذعان داشت ترجیح می‌دهد بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.

آبی اناری‌ها که بار دیگر در گروه مرگ رقابت‌ها قرار گرفتند، در پایان هفته چهارم دور گروهی با 8 امتیاز در صدر جدول قرار دارند اما دورتموند و اینتر را پشت سر خود می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقف بارسلونا مقابل اسلاویا پراگ، شرایط را پیچیده‌تر کرده و تیم والورده اگر نتیجه خوبی در خانه مقابل دورتموند نگیرد، شاید حتی سر از لیگ اروپا در بیاورد.

به گزارش سایت گل، کارواخال می‌گوید:

به شما دروغ نخواهم گفت. ترجیح می‌دهم بارسا از گروهش هم صعود نکند! آنها یکی از مدعیان قهرمانی در اروپا خواهند بود و بزرگ ترین رقیب ما هم محسوب می‌شوند. قرار نیست خودمان را گول بزنیم. از باخت بارسلونا در لالیگا خوشحال می‌شوم و ترجیحم، باخت آنها است چون یکی از رقیبان ما در لالیگا هستند و در لیگ قهرمانان اروپا هم کم و بیش، داستان همین طور است. بارسا ترکیب فوق العاده‌ای در اختیار دارد و مدعی است. هر چه تیم‌های قدرتمند از گردونه رقابت‌ها حذف شوند، برای ما بهتر است.

لغو و تعویق ال کلاسیکو؟ دلیل مسائل امنیتی بود. اگر تصمیم به لغو ال کلاسیکو گرفته می‌شود، حتما دلیلی داشته است. برگزاری بازی در ایام میان هفته شاید باعث کاهش درآمدها شود اما امنیت مهم ترین چیز است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی شدید رافینیا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد. ناراحتی شدید رافینیا در پایان این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (2.4MB)

دیگر خبرها

  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • ناراحتی شدید رافینیا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند