Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله ترکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید خود از انبارهای سازمان تعاون روستایی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پایانه می‌تواند نه تنها برای استان تهران بلکه برای کل کشور نیز نمونه باشد چرا که این مجموعه از انبارهای متعدد و در مسیر ترانزیتی چندین استان کشور واقع شده است.

وی افزود: این پایانه دارای ۳۰ هزار هکتار وسعت است و همچنین ۷۰ هزار متر مربع سالن مسقف دارد، در صورتی که از آن بدرستی استفاده شود ظرفیت‌های مناسبی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکی ادامه داد: بر اساس بازسازی که در این منطقه انجام می‌شود علاوه بر اینکه تولیدکنندگان تعاونی‌ها و اتحادیه‌های محصولات کشاورزی می‌توانند محصولات خود را بصورت مستقیم در این مکان عرضه کنند و در بلند مدت نیز برای این مجموعه برنامه ریزی مناسبی در جهت صادرات محصولات کشاورزی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد سازمان تعاون روستایی استان با همکاری فرمانداری شهرستان ری در مرحله اول دو سوله از این پایانه صادراتی را جهت بهره برداری آماده سازی کنند و در بلند مدت نیز این پایانه صادراتی در فازهای دیگر نیز تکمیل شود.

معاون سازمان برنامه ریزی استان تهران خاطرنشان کرد: این پایانه می تواند برای کشور نیز یک نمونه باشد و تلاش می کنیم با همکاری بخش خصوصی این پایانه را ظرف مدت ۲ ماه آینده راه اندازی کنیم.

امروز (چهارشنبه) رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به همراه مدیر سازمان تعاونی روستایی استان از مجموعه پایانه امین آباد شهرری بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور فرماندار شهرستان ری همراه بود مقرر شد با همکاری بخش خصوصی و اتحادیه‌های بخش کشاورزی این پایانه صادراتی در مدت ۲ ماه آینده در فاز اول آغاز بکار کند.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه کشور کشاورزی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه کشور کشاورزی استان تهران سازمان برنامه و بودجه کشور کشاورزی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان