Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین تصویر از ابراهیم چلیکول بازیگر مشهور ترکیه‌ای فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ابراهیم چلیکول نقش اسکندر، یکی از شخصیت‌های اصلی «مست عشق» را بازی می‌کند.

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، سلما ارگچ، هانده ارچل، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم و حسام منظور سایر بازیگران «مست عشق» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده فیلم مهران برومند است و فیلمنامه‌ آن را حسن فتحى و فرهاد توحیدی نوشته‌اند.

داستان فیلم همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: پشت صحنه فیلم حسن فتحی در ترکیه/ ببینید بی وفایی فوتبال، میثاقی برای کشتار عدالت!/ خالق قیصر دست در دست رنجکشان سینمای ایران/ خسروی آواز ایران شمع 79 سالگی اش را فوت کرد/ ماجرای حسن فتحی، مولانا و شمس تبریزی در بن بست!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مولانا شمس تبریزی حسن فتحی مست عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر فتحی اظهار کرد: بیشترین صادرات محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی به ترتیب عراق، امارات متحده، پاکستان، روسیه، افغانستان، ترکیه، ترکمنستان، آذربایجان و قزاقستان بوده است.

وی ادامه داد: آمار مربوط به صادرات نشان می‌دهد که در سال ۱۴۰۲ صادرات محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی عملکرد خوبی داشته است به طوری که صادرات محصولات کشاورزی استان از نظر ارزش نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۴ درصد افزایش دارد.

فتحی افزود: از لحاظ وزنی نیز صادرات محصولات کشاورزی به ۳۴۵ هزار تن رسیده که ۱۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یادآور شد: خشکبار، شیرینی جات، شکلات، فرآورده‌های غلات، صنایع تبدیلی، گل و گیاه دارویی، محصولات حیوانی، محصولات لبنی و میوه و تره بار از بیشترین محصولات و فرآورده‌های کشاورزی صادر شده از آذربایجان شرقی در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: قابلیت صادرات انواع تولیدات به سایر کشور‌ها در بخش باغبانی آذربایجان شرقی بسیار بالا است به نحوی که استان در محصولات باغی همچون کشمش و سیب درختی به دلیل کیفیت بالا جزو صادرکنندگان صاحب جایگاه در بازار‌های جهانی است و قیمت محصولات باغی همچون سیب نسبت به رقبا حدود ۲۰ درصد بالاتر است و بررسی‌ها حاکی از آن است که بیش از ۴۰ درصد محصولات باغی استان فرصت صادراتی دارند.

به گفته فتحی سهم صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی از کشور از نظر ارزشی ۷.۵ درصد و سهم صادرات محصولات کشاورزی استان از کشور از نظر وزنی ۳.۹ درصد است. ارزآوری هرکیلو محصول صادراتی بخش کشاورزی استان به طور متوسط یک دلار است.

 

دیگر خبرها

  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • اکران «مست عشق» حسن فتحی به تعویق افتاد
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس
  • بازیگر معروف آمریکایی و عکس متفاوتی که از وی منتشر شده است