Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصوبه حق جلسه اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ کرج با پیگیری دانشجویان ملغی شد و مصوبه رهن خانه میلیاردی برای مدیران البرزی هم در هیات تطبیق مصوبات شورای شهر کرج در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیران شهری کرج در مدت یکی دو سال گذشته که سکان مدیریت شهری این کلان شهر را به عهده گرفته اند، حاشیه‌های زیادی را روانه بازار داغ رسانه‌ها کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اواخر مهرماه بود که خبر مصوبه جنجالی شورای شهر کرج مبنی بر اینکه شهرداری کرج مبلغ یک میلیارد تومان برای رهن منزل برای دو مدیر غیربومی استانداری در جهانشهر اختصاص دهد،  همه جا پیچید.

درباره این مصوبه دانشجویان البرزی در فضای مجازی واکنش‌های گسترده‌ای نشان دادند و تصویب آن را مغایر با عدالت عنوان کردند.
اما شورای شهر کرج در مصوبه دیگری، دوباره سوژه رسانه‌ها شد که براساس آن اعضای شورای شهر کرج برای حضور خود در کمیسیون ماده ۱۰۰ مبلغ پنج میلیون تومان دریافت کنند.   بیشتر بخوانید: مدیران میلیاردی البرز روی خط توییتر دانشجویان / چرا شورای شهر کرج برای دو مدیر استانداری خانه یک میلیاردی رهن می‌کند؟ شورای شهر کرج درباره مصوبات جنجالی خود شفاف‌سازی کند عملکرد ناشایست شورای شهر کرج خلاف امانتداری است / درخواست بسیج دانشجویی از مسئولان برای ارائه توضیح مردم در اعتراض به عملکرد شورای شهر کرج با بسیج دانشجویی همراهی کردند
با پیگیری‌های دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی کرج، فاضلی، رئیس دادگستری البرز از ملغی شدن مصوبه حق جلسه اعضای کمسیون ماده ۱۰۰ خبر داد.

همچنین به گفته فاضلی، مصوبه رهن خانه‌های میلیاردی نیز در هیات تطبیق در حال بررسی است و نتیجه این بررسی‌ها بعدا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی البرز شورای شهر کرج استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد

محمود امانی طهرانی درباره امکان استفاده تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان  گفت: در گذشته اعلام شد که دانش‌آموزان در ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک‌ماده استفاده کنند.

وی افزود: پس از مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و برگزاری امتحانات نهایی در سه سال دوره متوسطه دوم، استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد.

امانی طهرانی متذکر شد: ضوابط استفاده از تک‌ماده در آیین‌نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود اما اکنون همه امتحانات از داخلی به نهایی تبدیل شده است و امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی فراهم است.

دبیرکل شورای‌عالی آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از مصوبات اخیر درباره ایجاد سابقه تحصیلی در راستای تسهیل مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی است.

طبق تک‌ماده؛ اگر دانش‌آموزی حداکثر در چهار عنوان درسی نمره ۷ و بیشتر کسب کند و معدل کل وی نیز حداقل ۱۰ باشد، فارغ‌التحصیل شناخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • خبر خوب برای دانش‌آموزان؛ با تک ماده ۴ درس را با نمره ۷ قبول شوید
  • با مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی