Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار توزیع اعتبار سال ۹۹ این استان در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

"حسن نوروزی" روز چهارشنبه، ۲۲ آبان ماه طی بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: که منتظر هستیم طی روزهای آینده اعتبارات سال ۹۹ نیز ابلاغ شود و در ۱۰ روز آینده نیز شورای برنامه ریزی استان را تشکیل دهیم و اعتبارات سال ۹۹ را که طبق هر ساله باید در خرداد یا تیرماه ۹۹ انجام می دادیم اما امسال بنا به تغییرات در بودجه در آبان ماه یا هفته اول آذر ماه توزیع اعتبار را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در خصوص وضعیت اعتبارات راه آهن "اقلید- یاسوج" بیان کرد: بنا به شرایط اعتباری کشور سیاست گذاری دولت و سازمان برنامه و بودجه بر اینست که پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد تامین اعتبار شوند که همه پروژه های ملی با پیشرفت پایین اینکه در این شرایط انتظار اختصاص اعتبار قابل توجهی باشیم، بجا نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره برداری از و تکمیل پروژه های با پیشرفت بالا پروژه راه آهن اقلید- یاسوج در اولویت بعدی قرار گیرد.

نوروزی تصریح کرد: در رابطه با مجتمع فرهنگی یاسوج بیان کرد: در سال ۹۸ به تبعیت از سیاست های کلی دولت اعتبارات را براساس اولویت تقسیم کنیم به این صورت که هر سال ۱۹۰۰پروژه را از محل اعتبارات عمرانی تامین می کردیم که امسال این تعداد را به ۱۴۰۰ پروژه رسانده ایم و براساس اولویت بندی اعتبار اختصاص داده می شود.

وی ادامه داد: امسال ۱۸ پروژه مهم استان در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی تعریف شده است که هر کدام به بهره رداری برسد حتما در سیمای اقتصادی شهرستان‌های استان تاثیرگذار خواهند بود. همه تلاش خود را خواهیم کرد که این پروژه ها تخصیص ۱۰۰درصد داده شوند تا بتوانیم به مردم استان خدمتی را ارائه کرده باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آخرین نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد ۹.۹درصد بوده که متوسط کشور ۹.۳ درصد بود و استان تقریبا در رده متوسط کشور است اما واقعیت اینست که نرخ بیکاری سالانه ملاک است که آخرین نرخ بیکاری سالانه استان۱۲.۵ درصد بود که از متوسط کشور بالاتر است در حالی که سال ۹۲ نرخ بیکاری استان ۱۶.۵ درصد بود یعنی در مجموع طی چند سال اخیر با وجود وارد شدن نیروی کار جدید و بیشتر شدن نرخ مشارکت نیروی کار، نرخ بیکاری استان کاهش یافت.

نوروزی در خصوص حقوق کارمندان و مدیران و تفاوت حقوق این دو قشر باهم بیان کرد: حقوق مدیران و کارمندان تابع قانون مدیریت خدمات کشوری است که مدیر ممکن است حق مدیریت مبلغی دریافت کنند اما این تصور نباشد که کسی که مدیر است ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان می گیرد، نه از این خبرا نیست. اما اگر حقوق یک مدیر و کارمند با شرایط یکسان را در نظر بگیریم تفاوت حقوقی ماهانه حداکثر یک میلیون تومان است.

وی تاکید کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی و شرایط سخت را در کشور مطرح می کنیم و بخواهیم بر منابع داخلی کشور تکیه کنیم طبیعی است که باید سختی ها را بپذیریم، اما کارمند باید متناسب با تورم حقوقش افزایش پیدا کند که توقع بحقی است اما باید شرایط بودجه کشور را در نظر بگیریم هم اکنون بیش از ۹۰ درصد از بودجه ۴۴۰هزار میلیارد تومان کشور در زمینه هزینه ای مصرف می شود.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اینکه توقع داشته باشیم که اعتبارات هزینه ای و حقوق کارمندان متناسب با تورم افزایش یابد طبیعتا درست نیست اما می پذیریم که سختی برای همه آحاد مردم و کارکنان دولت وجود دارد که باید شرایط سخت را نیز بپذیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران در ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت و از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود، «رادیو تهران» نامیده می‌شد.

البته درآن دوره بیشتر برنامه‌های رادیو را موسیقی و خبر تشکیل می‌داد و کارکرد دیگری برای آن در نظر گرفته نشده بود تا اینکه کم‌کم برنامه‌های ادبی و طنز نیز به این جعبه خیال‌انگیز راه پیدا کردند و این رسانه بی‌رقیب دل مردمان بسیاری را به‌دست آورد تا جایی که مونس زنان قالی‌باف و چوپانانی شد که در دل صحرا به جای نواختن نی برای گوسفندانشان، دل را با برنامه‌های رادیو جلا می‌دادند.
در شهر‌ها نیز وضعیت به همین منوال بود و در هر سرای عمومی، صدای رادیو به گوش می‌رسید و در مواقع مهم‌تر نیز مردم برای گوش دادن به رادیو گردهم می‌آمدند
رادیو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۶۵ با شش برنامه آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۲ شبکه استانی افتتاح شد و از سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد