Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس بین الملل ناجا در دیدار با رئیس بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس ارمنستان از آمادگی اینترپل تهران برای دستگیری و استرداد متهمان بین المللی خبر داد. تاریخ انتشار: 17:34 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۶۹۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار "هادی شیرزاد" به منظور بررسی موضوعات مشترک پلیسی فی ما بین پلیس جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان، با سرهنگ "آرتور مارتیروسیان"، رئیس بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس ارمنستان دیدار و گفتگو کرد که در این دیدار رئیس پلیس بین الملل ناجا به مشترکات فرهنگی و رابطه دیرین و دوستانه دو کشور اشاره کرد و خواستار ارتباط مناسب بین مسئولان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان و همچنین اینترپل تهران و ایروان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شیرزاد در این دیدار همچنین بر پیگیری موضوعات مشترک پلیسی از جمله جنایی، مرزی، مواد مخدر، آموزشی، تبادل هیئت‌های کارشناسی و تشکیل کمیته‌های تخصصی، رسیدگی موثرتر به درخواست استرداد متهمان بین المللی جرایم مختلف به ویژه جرایم سازمان یافته فراملی تحت تعقیب جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

سرهنگ "آرتور مارتیروسیان" رئیس بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس ارمنستان نیز از پلیس بین الملل ناجا برای هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای بازدید از پلیس‌های تخصصی تقدیر و تشکر کرد.

رئیس بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس ارمنستان همچنین به گسترش مناسبات و روابط پلیسی فی مابین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان برای توسعه و ارتقاء امنیت و مکانیزم‌های امنیتی اشاره و تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس اینترپل استرداد مجرمان پلیس ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: چنانچه راهکاری برای ذخیره و انجماد مرغ در استان وجود داشته باشد آمادگی داریم مرغ مازاد مصرف را خریداری و ذخیره کنیم.

سیدعماد شاهرخی  امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در جلسه امنیت غذایی که با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی و به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: در سردخانه پشتیبانی اموردام ذخیره‌سازی مرغ انجام شده و هر شب نیز ۶۰ تن ذخیره می‌کنیم.

وی گفت: مشکلی که در استان وجود دارد این است که فقط چهار تا از کشتارگاه‌های استان تونل انجماد دارند و ظرفیت آنها ۶۰ تا ۷۰ تن است و مابقی کشتارگاه‌ها نیز فاقد ظرفیت بیشتر هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی  بیان کرد: مشکلی که وجود دارد فقط در خصوص مرغی است که توسط کشتارگاه خرید و به بازار عرضه می شود و آن بخش از کشتار درست است قیمت آن مقداری پایین‌تر است و آن هم به خاطر توافقی است که بین مرغداران با کشتارگاها صورت می‌گیرد و اگر راهکاری برای انجمادش وجود داشته باشد آمادگی داریم که مرغ مازاد را خریداری و ذخیره کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران