Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی پیش اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در اولین برنامه ه خود در آذربایجان غربی بیمارستان بین المللی ارومیه را افتتاح کرد.

 

در حال تکمیل/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه

مسئولان سازمان ملل با ابراز وحشت از جنایت ارتش صهیونیستی در پنهان کردن اجساد شهدای فلسطینی در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر و شفاء خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی و محاکمه عاملان این جنایت فجیع شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که امدادگران دفاع مدنی در نوار غزه همچنان گورهای دسته جمعی بیشتری در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس در جنوب نوار غزه به دنبال عقب نشینی نظامیان صهیونیست کشف می‌کنند، مسئولان و مقامات سازمان ملل خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی شفاء و همچنین بیمارستان ناصر شدند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که تیم‌های دفاع مدنی در نوار غزه همچنان در تلاش برای پیدا کردن اجساد بیشتر از شهدای فلسطینی که در گورهای دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر دفن شده بودند هستند.

وحشت مسئولان سازمان ملل از جنایت صهیونیست‌ها در گورهای جمعی در غزه

بر اساس این گزارش تیم‌های دفاع مدنی پیکر 51 شهید دیگر را نیز در گروه‌های سنی مختلف کشف کردند و بدین ترتیب مجموع شهدایی که پیکر آنها تاکنون از گورهای دسته جمعی کشف شده به 361 مورد رسیده است و تاکنون سه گور دسته جمعی در داخل مجتمع پزشکی ناصر کشف شده و تلاش‌ها برای بیرون کشیدن اجساد همچنان ادامه دارد.

در ادامه واکنش‌های بین المللی به جنایت وحشتناک نظامیان صهیونیست در بیمارستان ناصر و بیمارستان شفا و پنهان کردن اجساد غیرنظامیان فلسطینی در گورهای دسته جمعی و در حالی که اغلب این اجساد تکه تکه و برخی نیز تبدیل به خاکستر شده‌اند، «ولکر ترک کمیسر» حقوق بشر سازمان ملل متحد وحشت خود را از این جنایت ابراز کرده و گفت که از شنیدن گزارش‌‌های مربوط به وجود گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر در خان یونس بسیار وحشت زده شدم و نابودی دو مجتمع پزشکی بزرگ در نوار غزه اتفاق بسیار هولناکی است.

وی تاکید کرد که این جنایت‌ها نیاز به تحقیقات مستقل و موثر و شفاف دارد و عاملان این جنایت باید محاکمه شوند. اغلب قربانیان بمباران‌های اسرائیل در غزه طی روزهای گذشته زنان و کودکان بوده‌اند و نگرانی‌های زیادی درباره تهاجم گسترده اسرائیل به شهر رفح وجود دارد که می‌تواند منجر به وقوع جنایت فجیعتری در نوار غزه شود.

وضعیت فجیع اجساد شهدا در گورهای دسته‌جمعی

« راوینا شامداسانی» سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز با اشاره به اینکه برخی از اجساد شهدای فلسطینی که در گورهای دسته جمعی کشف شده است در غل و زنجیر بوده‌اند و دستبند در دستان آنها مشاهده شده است گفت باید زنگ خطر را به صدا دربیاوریم، زیرا مشخص شده که اجساد زیادی در گورهای دسته جمعی پیدا شده‌اند و این تعداد همچنان در حال افزایش است.

افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزهجزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزهگورهای جمعی و اجساد خاکستر شده در غزه؛ نماد توحش صهیونیسم

وی تاکید کرد که این اتفاق و جنایتی که رخ داده بیانگر نقض آشکار و جدی قوانین حقوق بشری و بین‌المللی بوده و باید تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام بگیرد. دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد در تلاش است تا گزارش‌های مقامات فلسطینی مبنی بر پیدا شدن صدها جسد در بیمارستان ناصر و همچنین ده‌ها جسد در بیمارستان شفاء غزه را بررسی کند.

گزارش‌های نهادهای مربوطه فلسطینی نشان می‌دهد که اجساد غیرنظامیان فلسطینی که توسط نظامیان رژیم اشغالگر در گورهای دسته جمعی دفن شده‌اند زیر انبوهی از زباله‌ها پنهان شده و در میان آنها زنان و افراد مسن زیادی دیده می شود.

دکتر «خلیل الدقران» سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در غزه هم در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که بعد از 200 روز از حملات وحشیانه و بمباران مداوم رژیم صهیونیستی بیش از 30 بیمارستان در نوار غزه به طور کامل از کار افتاده است.

وی از جامعه جهانی خواست تا وظیفه خود را در محافظت از تیم‌های پزشکی انجام داده و سیستم بهداشتی نوار غزه را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی نجات دهد.

خبرنگارانی که برای بازدید از بیمارستان ناصر و گورهای جمعی کشف شده در این بیمارستان رفته بودند گزارش دادند که صحنه‌هایی که در اینجا دیده می‌شود بسیار هولناک و غیر انسانی است به ویژه برای خانواده‌های شهدایی که قربانی جنایات نظامیان صهیونیست در این بیمارستان شده و در گور دسته جمعی دفن گشته‌اند.

براساس گزارش خبرنگاران، بسیاری از اجساد در این گور دسته جمعی تکه تکه شده و برخی از اجساد هم در حال تجزیه هستند. از جمله هولناکترین صحنه‌ها مربوط به اجساد کودکان است که به شکل وحشتناکی قطعه قطعه شده‌اند. همچنین روی برخی از اجساد علائمی وجود دارد که نشان می‌دهد آنها قبل از اینکه به دست نظامیان صهیونیست قتل عام شوند بیمار بوده‌اند مانند وجود آتل روی اجساد.

این در حالی است که دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از مفقود شدن هزاران نفر بعد از عقب نشینی نظامیان صهیونیست از برخی مناطق نوار غزه خبر داده و اعلام کرد که اطلاعی از سرنوشت این مفقود شدگان در دست نیست. همچنین در شبکه‌های اجتماعی روزانه تصاویر زیادی از مفقودان منتشر می‌شود که بعد از عقب نشینی نظامیان اشغالگر از برخی مناطق غزه این افراد ناپدید شده‌اند و اطلاعاتی از سرنوشت آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • حماس: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان ناصر شواهدی بر نسل‌کشی فلسطینیان است
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل
  • واکنش کنعانی به کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه
  • واکنش کنعانی به کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه