Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اظهار داشت: باید بگوییم و تاکید کنیم آقای کالدرون هرگز و به هیچ عنوان نگفته اند که بازی ها مهندسی شده است. مصاحبه آقای کالدرون موجود است. ایشان جملات دیگری بکار برده بودند و تاکید دارند که نه اتهامی به استقلال زده‌اند و نه به داوری و ویدیوی آن هم موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه «نتایج مهندسی می‌شود» و یا از «پرسپولیس حمایت می‌شود» اتهامات پوچی بوده که افراد دیگری اول بار آن را در پی افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته طرح کرده بودند. متاسفانه این اتهام‌زنی‌ها تبدیل به اپیدمی شد و در ادامه افراد متعدد هم آن را طرح کردند اما هیچ برخوردی با آنها نشده و حالا هم جای تعجب دارد که برخی چون آقای تابش با سوابق مدیریتی و فوتبالی که دارند چرا جملاتی را به مربی پرسپولیس نسبت می‌دهند که هرگز آنها را بیان نکرده است. اینکه آقای تابش اینگونه جملاتی را به شکلی عجیب تفسیر و بعد به آقای کالدرون نسبت دهند جای تاسف دارد. در واقع از باشگاهی (سپاهان) که عوامل آن ادعای مهندسی نتایج در فوتبال ایران را طرح کردند حال جمله‌ای را به آقای کالدورن نسبت می‌دهند که هرگز آن را بیان نکرده‌اند.

قدوسی تصریح کرد: همچنین این اظهارنظر که شش بازیکن پرسپولیس آپشن بالای پنجاه میلیاردی دارند صرف نظر از آنکه تشویش اذهان عمومی محسوب می‌گردد کذب محض است و نمی دانیم ایشان چرا و بر چه مبنا چنین اظهاراتی را مطرح می‌کنند. حال که این فرافکنی‌ها مطرح شده برای روشن شدن افکار عمومی باید بگوییم مجموع اصل قرارداد کلیه بازیکنان پرسپولیس (با احتساب ارز آزاد برای بازیکنان خارجی) پنجاه میلیارد تومان هم نمی‌شود و آپشن‌های قرارداد آنها هم مربوط به قهرمانی در لیگ، حذفی و موفقیت‌ها در آسیا می‌شود که این آپشن‌ها هم شامل حال همه بازیکنان نشده و واقعا جای تعجب دارد که چرا اینگونه علیه یک باشگاه و بازیکنان آن آمار و ارقامی کذب مطرح می‌شود و چنین هجمه‌هایی علیه آن شکل می‌گیرد در حالی که اصلا و ابدا صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: تصمیم نهایی درباره این اظهار نظرهای کذب پس از ارایه گزارش و بررسی‌ها از سوی آقای انصاری‌فرد امروز یا فردا اتخاذ و اعلام می‌گردد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی مرسدس بهتر از این نمی شود! (+تصاویر)

عصر ایران- این مطلب به طور خاص طرفداران مرسدس بنز را مخاطب خود قرار می دهد! زیرا با یکی از عالی ترین نمونه های این اشراف زاده آلمانی سر و کار داریم. مرسدس- آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس دو درب کوپه که پرچمدار جدید خانواده جی تی محسوب می شود.

در بخش پیشرانه جی تی63 اس ئی پرفورمنس از تپنده 4 لیتری توربودوقلو 8 سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است. بخش احتراقی پیشرانه به تنهائی 603 اسب بخار  خروجی دارد و مجموع خروجی ساختار پلاگین هیبرید 805 اسب بخار محاسبه شده است. گشتاور نیز عدد عالی 1047 نیوتن متر را نشان می دهد.

شاخص صفر تا 96 کیلومتر طی 2.7 ثانیه به ثبت رسیده که این هم یک رکورد بسیار خوب برای کوپه خیابانی مرسدس محسوب می شود.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری 6.1 کیلووات ساعت تامین می شود اما مرسدس بنز به برد الکتریکی خالص آن اشاره نکرده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات بیشتر این محصول جدید در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

در بخش جعبه دنده از نمونه 9 سرعته دوکلاچه و سیستم تمام چرخ محرک اختصاصی فورمتیک پلاس استفاده شده است. رینگ های آلومینیومی در اندازه 20 اینچی نصب شده اند که مشتری در حالت آپشن می تواند آن را به 21 اینچی ارتقا دهد.

فرمان پذیری عقب و تعلیق تطبیقی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شوند.

در سیستم ترمز از کلاس کربن سرامیک استفاده شده که در چرخ جلو روتورهای 16.5 اینچی و کالیپر 6 پیستونه نصب شده و در محور عقب روتور 15 اینچی و کالیپر تک پیستونه فعال است.

مرسدس- آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزئیات معامله۶هزار میلیاردی سرخآبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد
  • وقتی مرسدس بهتر از این نمی شود! (+تصاویر)