Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نگین تاجی در آیین آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان افزود: این امر در ایجاد روحیه نشاط برای زندانیان بسیار موثر است.

وی بیان داشت: زندانهای استان در این زمینه موفق بوده اند و با توجه به اینکه تعدادی از مددجویان در زندانهای استان به انجام فعالیتهای فرهنگی می پردازند، این مددجویان با حفظ شرایط و رعایت مقررات ۱۰ روز مرخصی تشویقی می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگین تاجی افزود: برنامه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بخشودگی این زندانیان توسط شاکیان، با دستهای خیرین، صلح اندیشان و کمکهای ستاد دیه بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: این امر همچنین بر ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان تاثیر مطلوبی دارد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: بازگشت زندانیان جرائم غیر عمد به کانون خانواده از بسیاری دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای این خانواده ها، ایجاد شود پیشگیری می کند.

نگین تاجی اظهار داشت: در برنامه امروز، افرادی با بدهی ۵۰۰ میلیون تومانی با گذشت شاکیان که از ۳۷۰ میلیون مطالبه خود گذشتند، آزاد شده و به کانون خانواده بازگشتند.

کد خبر 4771735

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج دادگستری کهگیلویه و بویراحمد زندانیان جرایم غیر عمد بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر
  • تشکیل جبهه هنری و رسانه‌ای در سطح محور مقاومت و جهان ضروری است
  • نظارت بر روند تولید آثار هنری با محتوای سالم و ارزشی ضروری است
  • نمایش آثار عکاس هنرمند چهارمحال و بختیاری در فرانسه