Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جشنواره در  بخش‌های  شعر، داستان کوتاه، خاطره، دلنوشته، فیلم نامه، فیلم کوتاه، پویانمایی، نمایش‌نامه خیابانی، نماهنگ، پوستر، عکس حرفه‌ای و عکس تلفن همراه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عموم علاقه‌مندان برای حضور در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ آذرماه‌جاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در بلوار شهید صدوقی و یا به کانال‌های فضای مجازی به آدرس @sarzaminenooryazd ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسئول،  اختتامیه این جشنواره ۲۰ آذرماه جاری  با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود و از بین آثار ارسالی یک اثر به عنوان اثر برگزیده و از یک اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر تجلیل می‌شود.

ملکی تصریح کرد: این جشنواره فرهنگی و هنری حدود  ۱۷ سال است که به صورت کشوری در حال برگزاری است و در سال‌جاری اولین جشنواره استانی در یزد برگزار می‌شود.

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر ، ابراز امیدواری کرد بتوان با برگزاری این جشنواره ارزش‌های دفاع‌مقدس را بنحو مناسب به نسل جوان خود انتقال داد .

ملکی گفت: همکاری نهادهای فرهنگی و رسانه‌های گروهی در اجرای طرح‌های مرتبط با دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین است.

استان یزد ۵۰ هزار رزمنده  دوران دفاع مقدس دارد.

    

برچسب‌ها دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • سفری تصویری به «سرزمین مقدس»
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود