Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شورای حفاظت منابع آبی استان قزوین روز چهارشنبه با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، علی فرخزاد معاون عمرانی، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در استانداری قزوین برگزار شد.

روح الله بابایی صالح در این جلسه اظهارداشت: از مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم شعار ندهند و گفتار درمانی نکنند بلکه موضوعاتی که در حوزه کاری شماست حل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که هم در کشور دیده می شود و هم در استان این که وقتی مسئول کشوری به استان قزوین سفر می کند معمولا برنامه ها در مرکز استان خلاصه می شود گویی مردم شهرستانها هیچ مشکلی ندارند و قرار نیست کسی حالشان را جویا شود.

بابایی صالح تصریح کرد: چرا در سفر مدیرعامل آب و فاضلاب کشور هیچ سهمی برای بازدید از شهرستان بویین زهرا و آبگرم تعیین نشد تا مسپولان با گرفتاری های مناطق محروم هم آشنا شوند.  

وی افزود: اگر قرار است مشکلی حل شود بهتر است مسئولان در محل حضور داشته باشند و به جای شعار درمانی و گفتار درمانی دنبال کار جهادی و عملی باشند.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امروز می توانیم کار کنیم اما به نظر می رسد نمی خواهیم و عزم جدی در این مسیر نداریم برای همین خیلی از امور معطل مانده است.

وی بیان کرد: خیلی از طرح ها و برنامه ها با این که مصوبه مجلص را داشته اما اجرا نشده و اگر این امور انجام شده بود امروز وضعیت بهتری داشتیم.

بابایی صالح اظهارداشت: گاهی اوقات سوء مدیریت هم موجب شده تا دشت شرایط مطلوبی نداشته باشد اما اگر حادثه ای رخ دهد بلافاصله وارد کار می شویم و اقدامات جدی می شود.

وی گفت: در شرایطی که هنوز نتوانسته ایم آب های سطحی را جمع آوری کرده و در کشاورزی بکار گیریم از کمبود آب در رنج هستیم و اگر لطف الهی نبود مطمئن باشید همچنان با چالش های جدی روبرو بودیم چون با این نوع مدیریت قادر به رفع مسائل نبودیم.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با وحدت و مدیریت جهادی می توانیم بسیاری از گره ها و مشکلات مردم را حل کنیم.

وی خواستار توجه استاندار و مسئولان کشوری برای حل مشکل آب شهرستان آوج و بویین زهرا شد.
 

کد خبر 4771753

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهری بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی گفت: نامگذاری امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده، در هیچ یک از ایام نباید فراموش شود و مسئولان باید روش‌های مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید را تبیین کرده و زمینه تشویق و تهییج مردم برای مشارکت در این امر مهم را فراهم کنند.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی محلی برای سیاست گذاری در راستای تحقق شعار سال است و مدیران اقدامات لازم برای تحقق این امر مهم را بررسی کردند تا به صورت مصوبه ابلاغ شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به عملیات «وعده صادق» هم گفت: این عملیات در نوع خود بی نظیر بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هیمنه رژیم صهیونیستی، خیالی باطل است.

وی افزود:باید اقدامات تمهید شده برای بهبود وضعیت سلامت در کشور و ارتقای شاخص‌های سلامتی اقشار مختلف در دستور کار جدی شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با ابراز نگرانی از کم تحرکی بخش قابل توجهی از جامعه افزود: رقم ۷۹ درصدی ذکر شده در این خصوص در کشور قابل قبول نیست و باید برای تحرک بیشتر اقشار مختلف تلاش زیادتری صورت گیرد.

گفتنی است؛ مباحث فرهنگی مربوط به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»  بررسی «سند برنامه ارتقای فرهنگ سلامت» مصوبه هشتصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور مورخ ۱۳‏/۴‏/۱۴۰۲ جهت اجرایی سازی آن در استان t تشریح سند ترویج فرهنگ ورزش همگانی توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان، و بررسی اولویت‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است