Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد از اجرای نرخ نامه جدید نان در تمام نانوایی‌های یارانه‌ای خلیل‌آباد خبر داد و گفت: 18 واحد صنفی نانوایی در سطح شهر خلیل‌آباد و 54 واحد صنفی نانوایی در کل شهرستان فعال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مسروری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، در خصوص افزایش قیمت نان در شهرستان خلیل‌آباد، اظهار داشت: با توجه به نرخ جدیدی که از سمت دولت ابلاغ شده نشست‌هایی تحت عنوان کارگروه آرد و نان به حضور اعضاء در شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نرخ‌های جدید در کارگروه آرد و نان بررسی شد و در همین خصوص نشست‌های توجیهی برای نانوایی‌های سطح شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: بیشترین نانی که در شهرستان پخت می‌شود شامل سنگک، تنوری و دوار است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه نرخ جدید برای نانوایی‌های یارانه‌ای است، تصریح کرد: در حوزه نانوایی‌های آزاد پز نرخ جدید با توجه به اینکه از آرد دیم استفاده می کنند فعلاً عملیاتی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نشست با نانوایی‌های سطح شهر خلیل‌آباد بحث‌های توجیهی، بهداشتی، فنی، تکمیلی و... تذکر داده شد، اذعان کرد: اصل و اساس کار ما در شهرستان بحث کیفیت نان است و باید با توجه به افزایش قیمت هیچ‌گونه عذری در بحث تعطیلی‌های غیرمجاز و کیفیت نان و بهداشت و... پذیرفته نیست.

مسروری با بیان اینکه سهمیه آرد شخصی در شهرستان وجود ندارد و این سهمیه نزد نانواها امانت است و هر زمان که واحد صنفی نانوایی تخلفاتی را انجام دهد، مطمئناً برخورد و سهمیه آن کسر خواهد شد، عنوان کرد: نانوایی‌ها حق فروش نان به‌صورت کلی به کبابی‌ها، رستوران‌ها، اغذیه‌ها و... ندارند و بایستی واحدهای آزاد پز یا نیمه یارانه‌ای این بحث را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه 18 واحد صنفی نانوایی در سطح شهر خلیل‌آباد و 54 واحد صنفی نانوایی در کل شهرستان فعال هستند، تشریح کرد: فروش نان‌روغنی و همچنین استفاده افزودنی‌های غیرمجاز در نانوایی‌ها به‌جز با نظر مثبت و بررسی شبکه بهداشت و درمان غیرمجاز است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از نانوایی‌های سطح شهرستان در راستای افزایش کیفیت نان، بیان کرد: بازدیدهای مشترکی با شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، تعزیرات، اتحادیه تعاون روستایی و... انجام و واحدهای صنفی متخلف به تعزیرات معرفی شدند و واحدهای صنفی برتر نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه اداره صمت نیز از واحدهای صنفی نیز به‌صورت مستمر بازدیدهایی انجام می‌دهد و سهمیه آرد با توجه به راست آزمایی که در این بازدیدها به دست می‌آید توزیع می‌شود، تأکید کرد: واحد صنفی متخلف که تخلفاتی مانند تعطیلی غیرمجاز، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم کیفیت نان و... داشته‌اند شناسایی و به تعزیرات معرفی‌شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تأمین شده است و افراد شامل این طرح می‌توانند اقدام به خرید کنند. 

این طرح برای مادران دارای فرزند زیر ۲ سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیتی حدود یک میلیون (۹۳۵ هزار و ۷۲۴) نفر هستند در تمام استان‌های کشور در حال اجرایی شدن است.
مادران مشمول طرح یسنا می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش‌بینی‌شده که شامل: لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی‌جات، میوه‌جات، سبزی‌ها و بسته بهداشتی شامل: پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به‌صورت رایگان خریداری کنند.
مادران سه دهک اول درآمدی برای اطلاع از این که آیا مشمول طرح هستند یا خیر؛ می‌توانند به برنامه کاربردی «شما» مراجعه کنند و پس از وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار از وضعیت خود مطلع شوند.
اجرای این طرح از روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین آغاز شده است و مشمولان آن می‌توانند از تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد با کالابرگ الکترونیکی، خرید خود را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان