Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره ورزشی در کشور ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امید است نمایندگان مجلس در بودجه سال آینده اعتبار مناسبی برای این بخش مصوب کنند.

به گزارش برنا از اراک ، جمشید تقی‌زاده در نشست شورای ورزش همگانی فرمانداری فراهان، افزود: عملیات اجرایی ۷۰۰ طرح ورزشی نیمه‌کاره تا پایان امسال به پایان می‌رسد و مردم از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: ۲۳۰ طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی با اعتبار سه هزار میلیارد ریال در کشور به بهره برداری رسید که با وجود تنگناهای مالی نشان از عزم دولت در تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره دارد.
معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ۵۷۶ هزار مترمربع به فضای ورزشی کشور افزوده شده است.
تقی‌زاده در ادامه توضیح داد: مدیریت جهادی در ورزش کشور با هدف توسعه در این حوزه آغاز شده است.
وی گفت: اهمیت و توسعه ورزش بخش مهمی از برنامه اولویت‌دار کشور است که خروجی آن افزایش نشاط اجتماعی و بهره ‌ری ملی است.
معاون حقوقی مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان افزود: کسب عناوین ورزشی بین المللی و المپیکی به همت جوانان ورزشکار و حمایت مسولان محقق شده است که بخشی از افتخارات نظام اسلامی است.
تقی‌زاده اظهارداشت: تلاش می‌شود تا داشته‌های ورزشی جوانان کشور در مسابقات جهانی و بین المللی به رخ جهانیان کشیده شود.
وی گفت: واگذاری اماکن ورزشی مازاد طبق ماده ۸۸ به هیات های ورزشی نیازمند اصلاح است.
معاون حقوقی مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در خصوص سفر یک روزه به استان مرکزی، افزود: نیازهای ورزشی در  شهرستان های آشتیان، فراهان و تفرش بررسی شده و اقدامات لازم در این راستا انجام خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: تاکید تقی‌زاده بر هماهنگی و تعامل ادارات کل استانی و مسئولان ستادی انتقاد تند معاون روحانی از نمایندگان مجلس

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همدان حامی برگزاری رویدادهای ورزشی است، اظهار کرد: اعتقاد داریم همدان به خوبی ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی، آسیایی و ملی را دارد.

وی افزود: در رشته‌های انفرادی نظیر کاراته، بوکس، کشتی، تکواندو و سایر رشته‌ها با فراهم بودن زیرساخت‌های ورزشی و نیروی متخصص پای کار می‌توانیم میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تردید نداریم ورزش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه می‌شود، گفت: فعلاً در رنج سنی جوان قرار داریم و در پنجره باز جوانی هستیم و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رضانیا خاطرنشان کرد: جامعه‌ای سالم خواهد بود که ورزش در آن جزو اولویت‌ها باشد.

وی با اشاره به رشد زیرساخت‌های ورزشی بیان کرد: در نشستی که با ریاست فدراسیون کاراته کشور داشتیم این قول را دادیم که انشاالله با حمایت‌های مقام عالی وزارت بستر کمپ‌های بین‌المللی رشته کاراته را در استان فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: به حق با حضور دکتر وفایی در رأس کاراته استان همدان شاهد شکوفایی در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

کد خبر 6080456

دیگر خبرها

  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد