Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:10:51 GMT

واکنش باشگاه پرسپولیس به اظهارات مدیرعامل سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۶۳۹۷

واکنش باشگاه پرسپولیس به اظهارات مدیرعامل سپاهان

مسعود تابش صبح امروز در همایشی صحبت‌هایی مبنی بر اینکه بند قرارداد ۶ تن از بازیکنان پرسپولیس اندازه کل بودجه این باشگاه و ۵۰ میلیارد تومان است و همچنین اینکه گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس گفته است که نتایج مهندسی می‌شود.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان داد و اظهارات مدیرعامل سپاهان را پوچ دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: تاکید می‌کنیم که کالدرون هرگز و به هیچ عنوان نگفته که بازی‌ها مهندسی شده است. مصاحبه کالدرون موجود است. او جملات دیگری بکار برده بودند و تاکید دارند که نه اتهامی به استقلال زده‌اند و نه به داوری. فایل تصویری مصاحبه کالدرون در این زمینه موجود است.

وی افزود:‌ اینکه «نتایج مهندسی می‌شود»  یا از «پرسپولیس حمایت می‌شود» اتهامات پوچی بوده که افراد دیگری اول بار آن را در پی افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته طرح کرده بودند. متاسفانه این اتهام‌زنی‌ها تبدیل به اپیدمی شد و در ادامه افراد متعدد هم آن را طرح کردند اما هیچ برخوردی با آنها نشده و حالا هم جای تعجب دارد که برخی چون مسعود تابش با سوابق مدیریتی و فوتبالی که دارند چرا جملاتی را به مربی پرسپولیس نسبت می‌دهند که هرگز آنها را بیان نکرده است. اینکه تابش این‌گونه جملاتی را به شکلی عجیب تفسیر و بعد به کالدرون نسبت دهند جای تاسف دارد. در واقع از باشگاهی (سپاهان) که عوامل آن ادعای مهندسی نتایج در فوتبال ایران را طرح کردند حال جمله‌ای را به کالدورن نسبت می‌دهند که هرگز آن را بیان نکرده‌اند.

مدیر روابطه عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ همچنین این اظهارنظر که ۶ بازیکن پرسپولیس آپشن بالای ۵۰ میلیاردی دارند صرف نظر از آنکه تشویش اذهان عمومی محسوب می‌شود، کذب محض است و نمی‌دانیم تابش چرا و بر چه مبنا چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند؟ حال که این فرافکنی‌ها مطرح شده برای روشن شدن افکار عمومی باید بگوییم مجموع اصل قرارداد تمامی بازیکنان پرسپولیس (با احتساب ارز آزاد برای بازیکنان خارجی) پنجاه میلیارد تومان هم نمی‌شود و آپشن‌های قرارداد آنها هم مربوط به قهرمانی در لیگ، حذفی و موفقیت‌ها در آسیا می‌شود که این آپشن‌ها هم شامل حال همه بازیکنان نشده و در واقع جای تعجب دارد که چرا این‌گونه علیه یک باشگاه و بازیکنان آن آمار و ارقامی کذب مطرح می‌شود و چنین هجمه‌هایی علیه آن شکل می‌گیرد در حالی که اصلا و ابدا صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: تصمیم نهایی درباره این اظهار نظرهای کذب پس از ارایه گزارش و بررسی‌ها از سوی انصاری‌فرد امروز یا فردا اتخاذ و اعلام می‌گردد.

منبع: باشگاه پرسسپولیس برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه سپاهان به حواشی در آستانه بازی با تراکتور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات فصل گذشته در دیدار پیش روی سپاهان مقابل تراکتوری‌ها در تبریز بازی نخواهیم کرد .
رضا فتاحی با بیان اینکه بازی سپاهان مقابل تراکتور بسیار حساس‌ خواهد بود گفت: رقابت حساس بین دو تیم‌، کیفیت این دو تیم خوب شهرستانی و اتفاقات فصل گذشته در جریان بازی، این مسابقه را به حساس‌ترین دیدار فصل تبدیل کرده است.

وی افزود: اتفاقات فصل گذشته تاسف‌برانگیز بود و متاسفانه در بازی برگشت ۲ تیم، اتفاقات عجیبی صورت گرفت که در نوع خود عجیب و تأسف‌برانگیز بود.

فتاحی گفت : در طول این مسابقه ۹۰ دقیقه لیزر در چشمان دروازه‌بان و سایر بازیکنان سپاهان بود ولی هیچ کس این موضوع را جدی نگرفت و سئوال من این است که دیگر باید چه اتفاقی بیافتد که برگزاری یک مسابقه متوقف شود؟.
وی افزود:امیدوار هستم با توجه به اهمیت دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور و مسائل مختلف پیرامون این بازی، از داوران باتجربه برای این مسابقه استفاده شود و از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم بهترین داور و نماینده را تعیین کنند؛ همچنین ناظر و نماینده ویژه برای این مسابقه مستقر شود تا اتفاقات بازی فصل گذشته تکرار نشود چراکه اتفاقات بازی فصل گذشته، روز تلخی را برای فوتبال ایران رقم زد.

 مدیر تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد:کمک داور ویدئویی نگرانی درباره داوری را رفع می کند و انتظار داریم در یکی از مهمترین بازی‌های سال که ۱۵ فروردین برگزار می‌شود، کمک داور ویدئویی پُرتابل در محل ورزشگاه یادگار امام تبریز مستقر شود و نگرانی تیم‌ها از بابت داوری در این بازی برطرف شود.

فتاحی افزود: متأسفانه در روزهای گذشته و در فضای مجازی هواداران باشگاه تراکتور، مسایلی در خصوص استفاده از حجم عظیم مواد دودزا مطرح کرده بودند که در صورت وقوع این اتفاق، انتظار برخورد لحظه‌ای، با این موضوع وجود دارد و در صورت بی‌توجهی نسبت به این موضوع، تا زمانی که فضای ورزشگاه مناسب برگزاری مسابقه نشود، درون زمین بازی نخواهیم رفت.

دیدار رفت ۲ تیم سپاهان و تراکتور فصل گذشته در شرایطی در اصفهان برگزار شد که با توجه به قوانین سازمان لیگ برای منع حضور تماشاگران، سپاهان نتوانست از حضور تماشاگران خود در بازی با تراکتور بهره‌مند شود اما با این وجود این تیم موفق شد با نتیجه چهار بر ۲ تراکتور را مغلوب کند.
تراکتور اما در بازی برگشت فصل گذشته در حضور پرشور تماشاگران تبریزی موفق شد با تک گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی، سپاهان صدرنشین را مغلوب کند تا فاصله امتیازی پرسپولیس با طلایی‌پوشام کمتر شود و در نهایت با باخت مقابل ملوان صدر را از دست بدهد و این باخت سپاهان در تبریز حواشی زیادی نیز داشت؛ این باشگاه به شدت به استفاده تماشاگران تراکتور از لیزر در طول بازی معترض بود.

دیدار رفت ۲ تیم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه سه بر یک به سود طلایی پوشان سپاهان به پایان رسید.
دیدار معوقه تراکتور و سپاهان از هفته شانزدهم لیگ برتر چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در تبریز برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی در آستانه بازی با تراکتور
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • نخستین واکنش به تخفیف روزانه هزار میلیاردی به چین
  • واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین