Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی گفت: آموزش و پرورش گنجینه ای است که همه مستعدین در آنجا نهفته هستند و ما باید با فراخوان های ورزشی و برگزاری مسابقات، آنها را شناسایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر شهرام عظیمی با حضور در مجمع سالیانه ورزش های رزمی استان البرز، با اشاره به اینکه تیم مدیریتی ورزش و جوانان استان البرز از قهرمانان و افتخارآفرینان کشور هستند، اظهار داشت: این امر باعث شده که توفیقات این عزیزان روز به روز افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: من تاکنون در چندین استان مجمع عمومی برگزار کرده ام اما یکی از منظم ترین استان ها استان البرز بوده و وقتی گزارش هایی را در خصوص تشریح عملکرد هیئت ورزش های رزمی دیدم، واقعا خرسند و خوشحال شدم.

عظیمی در خصوص عملکرد چند ماهه خود در فدراسیون ورزش های رزمی بیان داشت: اعزام های برون مرزی که مورد سوال برخی بود، نه تنها قطع نشده، بلکه سرعت آن نیز افزایش یافته است اما به صورت کانالیزه انجام می شود.

وی با بیان این نکته که وظیفه فدراسیون بسترسازی مناسب و سالم سازی برای تیم هاست، گفت: تیم ها برای اعزام ورزشکاران خود به مسابقات برون مرزی، در ابتدا باید اسپانسر یا منابع مالی خود را برای فدراسیون مشخص کنند و حامی تیم باید شرایط عنوان شده توسط فدراسیون را داشته باشد تا اجازه اعزام برون مرزی صادر شود.

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی همچنین از را ه اندازی کمیته فنی این فدراسیون خبر داد و افزود: جامعه ورزش های رزمی ضمن اینکه ظرفیت های فراوانی برای کمک رسانی به همه موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارد، اما یک تهدید بالفطره هم برای بسیاری از حوزه ها محسوب می شود و اگر غفلت کنیم، ممکن است اتفاقاتی رقم بخورد که به سادگی قابل ترمیم نباشد.

وی تصریح کرد: امروزه فدراسیون ورزش های رزمی، 135 میلیون تومان به استان های کشور کمک کرده که در تاریخ ورزش های رزمی از زمان تأسیس این فدراسیون بی سابقه بوده است.

عظیمی با اشاره به ایجاد روحیه مطالبه گری در میان مسئولان حوزه ورزش، تأکید کرد: اینکه ما فکر کنیم بهترین عملکرد و بهترین راندمان را داریم، این تفکر اشتباه است و تفکری است که مدیریت را به قعر عملکرد خود می برد ؛ بنابراین اگر معتقدیم که باید جامعه ای را که به دست ما سپرده شده، نجات دهیم و تأثیرگذار باشیم، باید از هم کمک بگیریم.

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی همچنین از اعضای هیئت ورزش های رزمی استان البرز خواست تا به ورزش بانوان به صورت ویژه بپردازند.

وی در این خصوص گفت: ظرفیت و پتانسیل بانوان بسیار زیاد است و ما می توانیم از این پتانسیل در جهت ارتقاء ورزش های رزمی کشور استفاده کنیم؛ زیرا هر جایی که ما به ورزش بانوان توجه کرده ایم و نگاه ویژه ای داشته ایم، بازخورد خوبی کسب کرده ایم.

عظیمی همچنین توجه به ورزش شهرستان ها و یافتن استعدادهای ناب در آنها را حزء مهم ترین فعالیت های مجمع ورزش های رزمی عنوان کرد و گفت: مستعدان را شناسایی و کانالیزه کنید و برای این کار با آموزش و پرورش ارتباط داشته باشید تا بتوانید از میان دانش آموزان، مستعدان رشته های ورزشی را بیابید.

  

 

بیشتر بخوانید: تلاش برای سلامت جامعه، دستور کار هیأت همگانی است ساماندهی ۱۰۰ هزار ورزشکار نقطه هدف ماست

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش اجتماعی و اقتصادی جامعه منابع مالی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود

هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش را ایجاد امکانات ورزشی عادلانه عنوان و اظهار کرد: این زمین فوتسال سومین چمن مصنوعی (درون مدرسه‌ای) مدارس استثنایی استان است که تحول شگرفی را در فضای ورزشی این مدرسه به همراه خواهد داشت.

ناظمی جلال گفت: این طرح ورزشی با تخصیص ۳ میلیارد ریالی از محل فصل پنجم اعتبارات معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش پرورش استان در مساحت ۵۰۰ متر برای استفاده دانش آموزان با نیازهای ویژه به بهره برداری می‌رسد تا بتوانند در فضای ایمن تر به ورزش بپردازند.

وی عنوان کرد: ۵۷ دانش‌آموز دختر و پسر در دوره‌های مختلف تحصیلی آمادگی، ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه، پیش حرفه‌ای و کاردانش خاص در مدرسه احیا از آموزش و پرورش استثنایی خدمات آموزشی، پرورشی توانبخشی و حمایتی دریافت می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را ارزشمند و دارای برکات معنوی زیادی دانست و افزود: دانش آموزانی در گروه‌های معلولیت نیاز ویژه ذهنی، دارای آسیب شنوایی، چند معلولیتی، جسمی حرکتی و طیف اتیسم در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

احداث زمین چمن مصنوعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مؤثر است

ناظمی جلال یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه جاری این زمین فوتسال در قالب طرح شهید سلیمانی وبا هدف ترویج ورزش دانش‌آموزی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه گستره ورزش تنها محدود به سلامت و شادابی جسم نیست، یادآور شد: انجام فعالیت‌های منظم و مستمر ورزشی باعث کسب اعتماد به نفس، کاهش فشارهای روانی، افزایش احساس سودمندی، تقویت دقت و تمرکز دانش آموزان با نیازهای ویژه می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان تأکید کرد: از طریق تربیت بدنی دانش آموز دارای نیاز ویژه یاد می‌گیرد با افرادی که با او در ارتباط هستند روابط بهینه و مؤثری داشته باشد و به سازگاری بهتر و خودکفایی در روابط اجتماعی دست یابد.

ناظمی جلال با بیان اینکه سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش بر حوزه‌ها و ساحت‌های مختلفی به ویژه فعالیت‌های ورزشی تأکید دارد، افزود: تربیت بدنی در تمام دوره‌های تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه با فراهم آوردن زمینه سلامت دانش آموزان مورد توجه است.

کد خبر 6085445

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی