Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا اکرمی در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هفته وحدت اظهار کرد: ما در طول ۴۱ سال گذشته، رویداد‌های متفاوتی داشتیم و نامگذاری هفته وحدت هم به این جهت است که ما می‌خواهیم به مسائل سیاسی، اعتقادی، اخلاقی و... توجه داشته باشیم و از آنها بهره‌برداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) نسبت به کلمه وحدت در نامه‌ها، نوشته‌ها و سخنرانی‌ها اهتمام خاصی داشتند، بر مسئله وحدت شیعه و سنی هم تاکید فراوانی داشتند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: همچنین ما شاهد این هستیم که وحدت شیعه و سنی مورد طعمه دشمن قرار می‌گیرد و آنها قصد دارند میان سنی و شیعه اختلاف ایجاد کنند، امام راحل(ره) از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول را هفته وحدت اعلام کرد که شیعه و سنی نزدیک شوند و به دیگران نشان دهند اگر میان ما اختلافات مذهبی وجود دارد، اما اشتراکات مذهبی بسیار زیادی هم داریم.

اکرمی گفت: قرآن، قبله، حج، ذکات و نماز میان شیعه و سنی یکی است و به خاطر همین مشترکات کوشش می‌کنیم که به اهداف معنوی، اعتقادی و سیاسی خودمان برسیم.

او یادآور شد: گرچه در دنیا اختلافات بسیار است، اما هیچ کدام از آنها باعث نمی‌شود که ما قبله، قرآن و پیامبر واحد را رها کنیم و به مناسبت هفته وحدت کوشش می‌کنیم که به همدیگر نزدیک شویم و شادمانی خودمان را نسبت به رسول اکرم(ص) ابراز کنیم.

بیشتر بخوانید: اقدامات تفرقه افکنانه شیعه انگلیسی در هفته وحدت + فیلم

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته وحدت انقلاب اسلامی سیدرضا اکرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت: با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد حسینی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه برنامه هفتم چه زمانی ابلاغ می‌شود؟ اظهار کرد: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در مورد احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

حسینی خاطرنشان کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

کد خبر 745452

دیگر خبرها

  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • خودم را محدود به هیچ عرصه‌ای نمی‌کنم!/ علاقه‌مند به مسائل سیاسی روز هستم