Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا رحمانی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره صحت برخی اسناد منتشر شده در فضای مجازی در خصوص فساد در این وزارتخانه اظهار کرد: همه‌اش دروغ و کذب است. هرکسی هر مدرکی در این خصوص دارد برای من ارسال کند؛ من بیشتر و تندتر از همه با این موضوع برخورد خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره‌ اعلام نظر وزارت اطلاعات در خصوص همکاری شرکت فیلیپ موریس با ایران اظهار کرد: این‌ها خیلی مطالب مهمی نیست. نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت، طی‌کردن مراحل قانونی است. زمانی همکاری با این شرکت را تایید نکرده بودند، ما هم اقدام نکردیم الان نیز اگر این همکاری را تایید کنند، اقدام لازم انجام خواهد شد و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. ما تابع قانون هستیم.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه دغدغه جدی ما تامین منابع مالی واحدهای تولیدی است و دنبال شیوه‌های جدیدی غیر از منابع بانکی هستیم، تصریح کرد: بازار سرمایه را جدی گرفتیم و از اوراق هم استفاده کرده ایم. مردم فشارهای ناشی از افزایش قیمت ارز را در گرانی کالاها تحمل کرده‌اند و ما اکنون یک فرصت استثنایی داریم و باید افزایش قیمت ارز به نفع تولیدکننده وصادرکننده باشد و در واقع از اثرات مثبت افزایش نرخ ارز استفاده کرده و تولید و صادرات را افزایش دهیم. البته باید برای این هدف نقدینگی ایجاد شود که تا الان این کار انجام نشده است. ما پیگیر هستیم تا منابع مالی را تامین کنیم. از هر راه ممکن استفاده می کنیم.

وزیر صمت درباره همکاری های تجاری ایران با کشورهای همسایه گفت: همکاری‌ها وسرمایه‌گذارهای خوبی با کشورهای همسایه انجام شده است بخصوص که کشورهای همسایه و غیرهمسایه در بخش صنعت و معدن آماده سرمایه‌گذاری‌ هستند ولی به دلایل تحریم‌ها آنها مایل نیستند این اقدامات رسانه ای شود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌ کشی در غزه

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی روز پنجشنبه در صفحه وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جنایت نسل‌ کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اکنون مورد تأیید و تصریح گزارشگر ویژه سازمان ملل نیز قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: دولت های ملی و مجامع و نهادهای سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند. آیا به مسئولیت انسانی، قانونی و تاریخی خود عمل خواهند کرد؟

گفتنی است فرانچسکا آلبانیزی گزارشگر ویژه سازمان ملل در سرزمین های اشغالی در بخشی از گزارش خود گفت: نزدیک به ۶ ماه از حمله بی امان اسرائیل به غزه اشغالی می‌گذرد، این‌ وظیفه من است که در مورد هولناکترین چیزی که بشریت قادر به انجام آن است گزارش دهم و یافته های خود را ارائه دهم: آناتومی یک نسل کشی.

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت بهداشت به مرگ پرستو بخشی: لیست سیاهی نداریم
  • افزایش فروش نفت و بازگشت منابع ارزی با تلاش‌های وزارت نفت
  • قدردانی سخنگوی وزات خارجه از نیروی دریایی پاکستان
  • وزارت بهداشت بالاخره واکنش نشان داد/ نسبت به تعویق یکساله طرح دکتر پرستو بخشی با وی همکاری کامل داشتیم
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌ کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش خبرنگار سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • افزایش همکاری ها محور گفتگوهای مقامات طالبان و نروژ
  • سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم