Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید احمدی  معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره مباحث مطرح شده نسبت به غیر قانونی بودن حضور محمدرضا داورزنی در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال با توجه به استعفاء او از سمت معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان پس از اعلام صلاحیت ها گفت: به نظر می رسد کار طبق روال قانونی انجام شده و استعفاء دادن در این مورد پس از تائید صلاحیت منع قانونی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم چنین موضوعی نبوده است.  به نظر من تفاوتی ندارد داورزنی پس از اعلام صلاحیت نامزدهای انتخاباتی ریاست فدراسیون والیبال استعفاء داده باشد یا پس از آن چراکه در زمان ثبت نام الزامی نبوده که فردی باید استعفاء دهد و سپس برای حضور در انتخابات ثبت نام کند. تا زمانی که روند بررسی و تائید صلاحیت ها انجام نشود، نیازی به استعفاء نیست. وقتی تائید صلاحیت ها رسمی شد، داورزنی هم از سمت خود در وزارت ورزش کناره گیری کرد.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری سومین دوره همایش فوتبال کلینیک فوتبال ایران بیان کرد: خوشحالم فدراسیون فوتبال به برگزاری این همایش اهتمام کرد و برگزاری مشترک آن به صورت مشترک با یک مرکز علمی- آموزشی جای تقدیر دارد. باید سایر فدراسیون های   ورزشی هم برای تقویت بنیه علمی شان چنین همایش هایی برگزار کنند تا افراد تحصیل کرده و دانشگاهی درباره مسائل مختلف آن رشته اظهارنظر کنند. باید این این اتفاق مبارک در تمام رشته های ورزشی استمرار پیدا کند.

او افزود: فوتبال رشته پرمخاطبی است که ابعاد فنی، اجرایی، مدیریتی، اجتماعی، هواداری، پزشکی و مواردی مانند آن مسائل زیادی دارد. باید سعی کنیم  آثار این تحقیقات و پژوهش های علمی را در تمام زمینه ها شاهد باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش ایران و جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش "ورزش سه"، کاظم دستگردی ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از كانديداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند. با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوايل تيرماه مجمع انتخاباتی فدراسيون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامي ۱۳ نامزد انتخابات فدراسيون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابايی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. كمال جوانمرد
۶. عليرضا خسروی
۷. شهريار رحمانی اصل
۸. وحيده صوابيه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حميد گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت گرفت و در نهایت شادی پریدر که هم اکنون سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، در انتخابات ثبت نام نکرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد