Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:34:43 GMT

برخورد خشن نظامیان ارتش بولیوی با هواداران مورالس +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۶۵۳۳

برخورد خشن نظامیان ارتش بولیوی با هواداران مورالس +فیلم

‍‍‍‍‍‍

فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی رفتار خشن نظامیان ارتش بولیوی با مخالفان کودتای این کشور را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، تصاویر منتشره شده  در شبکه‌های اجتماعی  در  روز چهارشنبه از برخورد ناشایست نظامیان ارتش بولیوی با مخالفان کودتای این کشور و هواداران «اوو مورالس» رئیس جمهور مستعفی بولیوی حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کودتای بولیوی و سناریوهای پیش رو آمریکا رئیس‌جمهور خودخوانده بولیوی به رسمیت شناخت انگلیس هم دولت جدید بولیوی را به رسمیت شناخت

در این تصاویر نیروهای ارتش بولیوی، مردم مخالف با کودتا که به خیابان‌ها آمده‌اند را دستگیر کرده و با خواباندن آن‌ها بر بروی زمین با  تفنگ و ضربات پا  به آن‌ها حمله می‌کنند.

اوو مورالس که از سوی کمیسیون انتخابات بولیوی برنده انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ماه اکتبر اعلام شده بود به دنبال اعتراضات خشونت‌آمیز مخالفان و اتهامات آنها علیه وی روز یکشنبه ترجیح داد برای جلوگیری از خشونت‌های بیشتر از سمت خود کناره گیری کند. در روزهای گذشته و به موازات تشدید ناآرامی‌ها در بولیوی، مداخلات آمریکا و متحدانش درباره این انتخابات افزایش یافته بود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

رئیس جمهور مستعفی بولیوی روز گذشته بعد از ورود به مکزیک و تشکر از مقام‌های این کشور، گفت با وجود کنار رفتن از قدرت، همچنان به مبارزه سیاسی ادامه خواهد داد.

وی روز چهارشنبه نیز اقدام یک قانونگذار مخالف دولت در اعلام خود به عنوان رئیس‌جمهور موقت را خیانت‌بارترین و وحشتناک‌ترین کودتای تاریخ جهان خواند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان بولیوی تیم ملی بولیوی رئیس جمهور اوو مورالس پلیس خشونت خشونت پلیس مشرق دولت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ریاست جمهوری امریکا مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یکی دیگر از نظامیان خود در جریان حمله زمینی ارتش این رژیم به نوار غزه خبر داد.

بر اساس اذعان ارتش رژیم صهیونیستی این نظامی صهیونیست در نبردهای جاری در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این نظامی صهیونیست سرگرد نیروهای ذخیره ارتش این رژیم بوده است.

گفتنی است این‌دست آمارها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

کد خبر 6087046

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد