Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:52:26 GMT

نماز جمعه از نعمت ها و برکات انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۶۵۵۱

نماز جمعه از نعمت ها و برکات انقلاب است

احمدی با بیان اینکه نماز جمعه از نعمت ها و برکات انقلاب است، گفت: علمای فراوانی طی این سال ها سنگر نماز جمعه را حفظ کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از میناب، « محمد احمدی » در آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان میناب در سالن دانشکده فنی آیت الله خامنه ای برگزار شد، اظهار ضمن تبریک هفته وحدت و قدردانی از خدمات ۱۰ ساله امام جمعه سابق اظظهار کرد: ایران به رغم همه توطئه های دشمنان در سایه استقلال و امنیت با مردمی بصیر، اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در چارچوب رهنمودهای مقام عظمای ولایت در حال درخشش است، افزود: نماز جمعه از نعمت ها و برکات انقلاب است.

 

احمدی بیان کرد: علمای فراوانی طی این سال ها سنگر نماز جمعه را حفظ کرده اند.

 

معاون استاندار و فرمانده ویژه شهرستان میناب عنوان کرد:حجت الاسلام معتمدی فر طی ۱۰ سال در کنار مسئولان، به دفاع از حقوق مردم این دیار پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه دین اسلام به سه اجتماع نماز جماعت، نماز جمعه و اجتماع در حج به شدت توجه دارد، گفت: نقش کلیدی روحانیت در انسجام مردمی به عنوان هدایتگر غیر قابل انکار است.

 

گفتنی است؛ در این آیین که با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، فرماندار بندرخمیر و جمعی از مدیران شهرستان میناب برگزار شد، حجت الاسلام « علیرضا صفایی حائری » به عنوان امام جمعه میناب معرفی و از خدمات ۱۰ ساله حجت « میرزا حسین معتمدی فر » قدردانی شد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد خبرگزاری شبستان وحدت هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر هفته کتاب و کتابخوانی اصفهان فرماندار میناب امام جمعه آیین تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!

منبع: ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است