Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس جمع بندی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در شاخص های حضور در برنامه های صداوسیما و گفتگو با رسانه های جمعی به عنوان یکی از دستگاه های فعال شناخته شد و مورد تشکر و قدردانی علی ربیعی،سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، این ارزیابی پیرو ابلاغ سیاست‌ها، ملاحظات و برنامه‌های رسانه ای و تبلیغی دولت بوده است و این تقدیر به صورت مکتوب از سوی علی ربیعی به رضا رحمانی «وزیر صنعت، معدن و تجارت» ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این تقدیر آمده است:

امید است اهتمام جدی در اجرای سیاستها و برنامه های رسانه ای و تبلیغی دولت و حضور گسترده مدیران ارشد آن دستگاه در عرصه رسانه ای کشور منجر به انعکاس شایسته تلاش ها، اقدامات و خدمات صورت گرفته و همچنین امیدآفرینی و اعتمادبخشی به مردم شود.

 

بیشتر بخوانید: مدیرکل اطلاع رسانی و امور بین الملل استانداری لرستان منصوب شد تمامی مدارس کرمان دایر است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رسانه روابط عمومی شاخص وزیر صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در خصوص برنامه‌های تحقق شعار سال، گفت: این معاونت ضمن اعلام آمادگی در همکاری و ارائه خدمات به معاونت‌ها و سازمان‌های ملی و استانی برای انجام برنامه‌های این مهم و تکالیف سازمان به منظور تأمین امنیت غذایی کشور مبتنی بر پایداری در تولید محصولات کشاورزی اهتمام دارد تا متناسب با رسالت و مأموریت‌های محوله پیش برود.

وی هماهنگی در واگذاری و برون‌سپاری تصدی‌های تولیدی و خدماتی وزارت جهاد کشاورزی را از برنامه‌های این وزارتخانه عنوان کرد و یادآور شد: واگذاری تصدی تولیدی و خدماتی در حوزه دام از طریق مشارکت در ایستگاه‌های پرورش و اصلاح نژاد در سراسر کشور در حال برنامه‌ریزی است.

محمدی افزود: توسعه خدمات بخش غیردولتی به بخش کشاورزی از طریق مشارکت در فضاها و زیرساخت‌های عمومی مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها نیز در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به برنامه‌های ترویج و آموزش بهره‌برداران بخش کشاورزی، تصریح کرد: بازنگری خدمات وزارت جهاد کشاورزی با مشارکت بهره‌برداران این بخش و همچنین شناسایی و بهبود فرایندهای وزارت جهاد کشاورزی با مشارکت بهره برداران و ذی‌نفعان بخش کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

محمدی با تاکید بر اصل ۴۴ قانون اساسی که مبتنی بر واگذاری شرکت‌ها و مؤسسات وزارت جهاد کشاورزی است، یادآور شد: واگذاری این شرکت‌ها در صورتی است که تمام یا بخشی از سهام آن متعلق به دولت باشد.

این مسؤول دولتی با تاکید بر مولدسازی دارایی‌های دولت، افزود: در اجرای مصوبه سران قوا برای مولدسازی دارایی‌های دولت در ادامه اقدامات سال گذشته فرایند شناسایی اموال مازاد، اخذ مجوز و طی فرایند برای تأمین منابع مورد نیاز و پشتیبانی از تولید در بخش کشاورزی نیز اقدام می‌شود.

کد خبر 6080651

دیگر خبرها

  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان