Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد: حملات ۲ روز اخیر اسرائیل به غزه را شدیدا محکوم می‌کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، وزارت امور خارجه ترکیه امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: حملات ۲ روز اخیر اسرائیل به غزه را شدیدا محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: زمانی که غزه زانو می زند! +عکس رجزخوانی نتانیاهو برای جهاد اسلامی زیر باران راکت‌ها سخنگوی حماس: گروه‌های مقاومت در یک جبهه واحد علیه اشغالگران هستند

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه ترکیه در این خصوص آمده است: اسرائیل رویکرد تهاجمی و اشغالگرانه خود را که تبدیل به یک سیاست شده است را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیشتر اعلام کرده بود که بامداد دیروز منزل اکرم العجوری عضو دفتر سیاسی این جنبش در دمشق سوریه مورد حمله جنگنده‌های صهیونیست قرار گرفته است. یکی از فرزندان العجوری در این حمله شهید شد.

همچنین در حمله جنگنده‌های این رژیم،  «بهاء ابو العطا» یکی از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و همسر وی در شرق غزه نیز شهید شده‌اند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات جنایتکارانه دیروز به باریکه غزه که منجر به شهادت ۴ نفر و زخمی شدن ۲۵ نفر دیگر منجر شده، بیش از ۱۰۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های صهیونیست به خسارت های وارده به این رژیم در این حملات اذعان کرده اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان ترکیه ارتش ترکیه تحولات ترکیه عملیات ترکیه کودتای ترکیه صهیونیست غزه مشرق مقاومت فلسطین اراضی اشغالی دمشق سوریه اسرائیل اسراییل آنکارا بهاء ابوالعطا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

به گزارش المیادین، مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حمله پس از آن رخ می‌دهد که حزب الله با موشک برکان به پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی حمله کرد.شامگاه دوشنبه حزب الله لبنان مناطقی از شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات سنگین موشکی و راکتی قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کردند حدود ۳۵ راکت شلیک شده از طرف لبنان به عین زیتیم اصابت کرد.پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده بودند حداقل ۲۰ راکت از جنوب لبنان به منطقه صفد در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که در آستانه عید فصح (پسح)، ۲۰ راکت به سوی صفد شلیک شد.

به دنبال این حمله، آژیر خطر در برخی از شهرک‌های منطقه الجلیل غربی از بیم نفوذ پهپاد‌های مقاومت به داخل سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد.شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم نیز از رهگیری و سقوط چند شی پرنده در شهر صفد پس از به صدا درآمدن آژیر خطر خبر داد.

شبکه المیادین نیز در خبری اعلام کرد یک فروند موشک شلیک شده به طرف شهر صفد در منطقه الجلیل علیا به یک هدف نظامی رژیم اشغالگر اصابت کرده است.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان نیز گزارش داد که حزب الله صحنه‌هایی از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد. این حمله با موشک «برکان» صورت گرفته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد