Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین غیاثوند در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که روز چهارشنبه در سالن جلسات شهرداری بوئین زهرا برگزار شد با اشاره به عملکرد دو ساله شهرداری بوئین زهرا اظهار کرد: متاسفانه حال شهرهای‌ ما خوب نیست و تغییرات مختلف، بلاتکلیف بودن شهرهای کشور، ضعف در بدنه کارشناسی و دست و پاگیر بودن برخی از قوانین منسوخ شده، گسترده بودن وظایف شهرداری ها از جمله مواردی است که موجب شده با چالش های زیادی مواجه باشیم که رفع این مشکلات نیازمند ایجاد تعادل با هنر مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری بوئین زهرا در دو سال گذشته ضمن حفظ انسجام و ثبات توأم با سازندگی در مجموعه مدیریت شهری و تعامل سازنده با اعضای شورای اسلامی شهر توانسته است علیرغم  همه ناملایمات سیاسی، اقتصادی، همکاری نکردن برخی دستگاه ها در امور جاری زمینه کاهش ۴۰ درصد هزینه های شهرداری را فراهم کرده و ده‌ها پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی را به مرحله اجرا برساند.

نگاه مدیریت شهری سیاسی نیست

غیاثوند با اشاره به اینکه هیچ گونه نگاه حزبی، جناحی و سیاسی در شهرداری بوئین زهرا وجود ندارد، ادامه داد: در حال حاضر شکایات علیه شهرداری بوئین زهرا به کمتر از ۵ درصد رسیده و فعالیت های انجام شده در این شهرستان موجب افزایش رضایت مندی شهروندان و ارتقای جایگاه شهرداری و شهر بوئین زهرا شده است.

۱۰ پروژه نیمه تمام در بوئین زهرا

وی با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر تکمیل تعداد ۱۰ پروژه نیمه تمام در شهرستان بویین زهرا به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار بوئین زهرا در ادامه با اشاره به فعالیت های حوزه عمرانی در دو سال اخیر گفت: اجرای بیش از شش هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در نقاط مختلف این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات صورت گرفته است.

غیاثوند اظهارداشت: دریافت مجوز برای بازگشایی بلوار امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، پروژه مدیریت و هدایت آبهای سطحی با احداث کانال و لوله گذاری به طول ۱۱۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، احداث فاز اول مسیر سلامت به طول ۶ کیلومتر با شیوه نوین و فن آورانه با بتن غلتکی «آر سی سی پی» برای اولین بار در استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث شده است.

کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع چند منظوره در بوئین زهرا

غیاثوند از کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع چند منظوره تجاری، رفاهی و خدماتی در شهر بوئین زهرا خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر فراهم می شود.

وی یادآور شد: اخذ مجوز طراحی و احداث آرامستان بهشت رضوی با پیگیری بیش از یک سال و اختصاص زمین به میزان ۱۵ هکتار و با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

غیاثوند از احداث و باز پیرایی بیش از ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و احداث نمازخانه در بوستان امام علی (ع) با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال خبر داد و اظهارداشت: احداث مجهز ترین مرکز معاینه فنی مکانیزه خودرو سبک در استان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال با روش سرمایه گذاری «بی ال تی» که در هفته دفاع مقدس افتتاح شد از جمله اقداماتی است که به منظور کسب درآمدهای پایدار در این شهرداری انجام شده است.

غیاثوند اظهار کرد: ساخت پمپ بنزین و خدمات رفاهی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با روش سرمایه گذاری مشارکت مدنی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر طرح های خدماتی است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه حمل و نقل عمومی افزود: حمل و نقل عمومی از زیر ساخت‌های اصلی هر شهر محسوب می شود که در این راستا با بهره‌برداری از سه دستگاه اتوبوس درون شهری و هفت ایستگاه مکانیزه حمل و نقل با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات انجام شده توسط شهرداری بوئین زهرا است.

غیاثوند اظهارداشت: بودجه امسال شهرداری بوئین زهرا  ۲۸ میلیارد تومان است که هفت میلیارد تومان با انعقاد قرارداد سرمایه گذاری محقق شده است.

شهردار بوئین زهرا ادامه داد: ارتقا و تحقق بودجه شهرداری از ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سال ۹۶ به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده که امسال شاهد افزایش سه برابری بودجه عمرانی و کاهش هزینه‌های جاری بوده ایم.

وی اظهار کرد: پروژه های عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشد و در این شهرستان برای اولین بار با تعریف بودجه فرهنگی،  احداث کتابخانه در دستور کار قرار گرفت.

شهردار بوئین زهرا بیان کرد:  احداث کتابخانه و بزرگترین مجموعه فرهنگی شهرستان بوئین زهرا با اختصاص زمین و اعتبار اولیه ۱۵ میلیارد ریال در حال حاضر در مرحله سفت کاری قرار دارد.

غیاثوند با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه فضای سبز افزود: مکانیزه کردن سیستم آبیاری بیش از ۹۰ درصد فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال، تجهیز معابر شهری به مبلمان شهری با اعتباری بالغ بر  ۵ میلیارد ریال، استاندارد سازی حدود  ۹۰ درصد وسایل بازی و تجهیزات پارکینگ و احداث پنج هزار متر مربع زمین، بازیگاه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال، تامین روشنایی پارک های جدید و اصلاح روشنایی سایر پارک ها با یک میلیارد تومان در سال جاری هزینه شده است.

غیاثوند از کاشت ۱۰ هزار اصله درخت خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر گستره فعالیت شهرداری بوئین زهرا در محدوده ای بالغ بر ۷۰ هزار هکتار مساحت است.  

وی یادآورشد: تا پایان مدیریت شهری تلاش خواهیم کرد در مسیر تحقق شعار «بوئین زهرا در مسیر توسعه» گام برداریم.

حسین حسین خانی رئیس شورای شهر بوئین زهرا نیز دراین نشست گفت: شایعه سلب عضویت و جلب دو عضو شورای شهر بوئین زهرا صحت ندارد.

وی یادآور شد: برای هیچ یک از اعضای شورا شهر بوئین زهرا تاکنون در هیچ دادگاهی پرونده ای تشکیل نشده است.

رئیس شورای شهر بوئین زهرا یادآور شد: طبق اعلام سازمان بازرسی استان، خوشبختانه شهرداری بوئین زهرا در ردیف سالم ترین و شفاف ترین شهرداری‌های استان است.


 

کد خبر 4771770

منبع: مهر

کلیدواژه: بویین زهرا شهرداری قزوین بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم‌اکنون در حوزه بهداشت ۳۷ پروژه نیمه‌کاره با پیشرفت متوسط ۵۲ درصد در حال ساخت است که تکمیل آن به ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، فرهاد غلامی، امروز_پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در همایش استانی هفته ملی سلامت در ساری با بیان اینکه ۵۲۲ پایگاه سلامت در این استان فعالیت دارد، اظهار کرد: یک‌هزار پزشک، مراقب سلامت و منشی در ۴۰۰ پایگاه سلامت بخش خصوصی بدون تحمیل هزینه به دانشگاه روزانه ۱۳ هزار ویزیت و مراقبت را انجام می‌دهند.

وی هفته سلامت را فرصت و بهانه‌ای برای ارتقا و آگاهی مردم در حوزه بهداشت و درمان دانست و افزود: هفته سلامت فرصتی برای ارتقای سواد سلامت و کاهش هزینه‌های بهداشت و درمان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه برای ساخت و تجهیز ۱۵ واحد بهداشتی شامل مرکز جامع سلامت، خانه بهداشت و انبار دارویی با متراژ هفت هزار و ۸۰ مترمربع ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: هم‌اکنون در حوزه بهداشت ۳۷ پروژه نیمه‌کاره با پیشرفت متوسط ۵۲ درصد در حال ساخت است که برای تکمیل آن به ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

غلامی با بیان اینکه در بخش جوانی جمعیت، ۵۵۰ هزار مشاور فرزندآوری منتهی به دو هزار و ۶۰۰ مورد بارداری انجام شده است، افزود: شاهد کم شدن شیب کاهش تولد هستیم که کاهش ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، پنج درصد و در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل یک دهم درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ میلیارد تومان برای ساخت، تکمیل و تجهیز مراکز ناباروری بهشهر، نوشهر و امام ساری هزینه شده است، یادآور شد: در اجرای طرح غربالگری دیابت و فشار خون در استان و پویش ملی سلامت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۸ سال استان مشارکت داشتند که ۳۲ هزار و ۹۲۵ نفر مشکوک به دیابت و ۳۳ هزار و ۲۰۶ نفر مشکوک به پرفشاری خون شناسایی شدند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در سال‌جاری پویش غربالگری سه نوع از سرطان‌ها انجام می‌شود تا افراد مبتلا شناسایی شوند، خاطرنشان کرد: هشت دستگاه خودرو شاسی‌دار برای مناطق کوهستانی خریداری شد که این خودروها به‌زودی تحویل گرفته می‌شوند، امروز هم شاهد تحویل ۱۰۰ دستگاه موتور بودیم که برای استفاده بهورزان مرد در مناطق مختلف استان خریداری شده است.

کد خبر 747808

دیگر خبرها

  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام در سال جاری
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی