Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:12:45 GMT

بیمارستان بین المللی میلاد در ارومیه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۶۸۳۴

بیمارستان بین المللی میلاد در ارومیه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان بین‌المللی میلاد به عنوان بزرگترین بیمارستان هوشمند کشور توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و سیعد نمکی  وزیر بهداشت با همراهی استاندار و جمعی از مسئولان آذربایجان غربی عصر چهارشنبه به بهره برداری رسید.

 ین بیمارستان در زمینی به مساحت 9 هزار و 300 مترمربع و با زیربنای 57 هزار و ۱۶۰ مترمربع و با ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور بوده و امشب فاز نخست آن در چهار طبقه مورد افتتاح قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص مقیم خارج از کشور استان از سهامداران این بیمارستان خصوصی   که مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی احداث شده است

این بیمارستان در موضوع توریسم درمانی آمادگی ارائه خدمات پزشکی به بیماران کشورهای همسایه ازجمله  آذربایجان، ارمنستان، نخجوان و عراق و ترکیه را است.

بیمارستان بین‌المللی میلاد ارومیه یکی از نخستین بیمارستان‌های هوشمند خصوصی کشور و مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی بوده و از سوی دیگر دارای امکانات بی‌نظیر مانند باند بالگرد بوده که بیماران از شهرهای مختلف به صورت اور‍‍‍ژانسی به این بیمارستان انتقال داده می‌شوند.

کد خبر 4771798

منبع: مهر

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بیمارستان بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان ناصر شواهدی بر نسل‌کشی فلسطینیان است

ارتش رژیم صهیونیستی طی عملیات در بیمارستان ناصر غیرنظامیان را به طور گسترده اعدام کرده و آنها را در گور‌های جمعی به خاک سپرده است. تاکنون ۲۸۳ جسد از تنها یک گور جمعی در حیاط این بیمارستان کشف شده و مقامات محلی برآورد کرده‌اند دستکم ۷۰۰ جسد در گور‌های جمعی بیمارستان ناصر وجود داشته باشد. 

به گزارش الجزیره، عبدالطیف الغنو، سخنگوی حماس امروز (دوشنبه) اعلام کرد کشف گور‌های جمعی در حیاط بیمارستان ناصر در خان یونس شاهدی دیگر بر وقوع نسل کشی علیه فلسطینیان در نوار غزه است. 

در بیانیه منتشر شده از سوی حماس، تاکید شده است: گور‌های جمعی و نیز نسل کشی روزانه علیه فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی نیازمند فشار‌های بین المللی و سیاسی بر اسرائیل به منظور متوقف ساختن این امر است. 

این بیانیه می‌افزاید: ما از جامعه بین المللی خواستار آن هستیم که قطعنامه‌های مرتبط و نیز اقدام موقت دادگاه بین المللی کیفری در این زمینه را فعال کرده تا مردم ما از این نسل کشی جنگی نجات یابند. 

سخنگوی حماس در پایان تاکید دارد: فروپاشی نظام بهداشت و درمان در شمال غزه باعث وقوع یک بحران بشردوستانه بزرگ شده است. این منطقه اکنون شاهد عدم فعالیت مراکز درمانی و فقدان کامل تجهیزات پزشکی رنج می‌برد. 

علی رغم کشف گور‌های جمعی در مناطق بیمارستانی که صهیونیست‌ها اقدام به عملیات نظامی کرده اند، مقامات غربی تاکنون درباره این موضوع سکوت کرده و بر حمایت همه جانبه خود از تل آویو در این نسل کشی تاکید دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • حماس: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان ناصر شواهدی بر نسل‌کشی فلسطینیان است
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه