Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ارز دیجیتال، طبق ادعای برنامه‌ی لولی، مشتریان علی‌‌‌بابا از این پس می‌توانند با خرید آنلاین، ساتوشی رایگان به دست بیاورند.

به گزارش کوین تلگراف این همکاری در تاریخ ۱۱ نوامبر به صورت رسمی اعلام شد. یازدهم نوامبر در چین به عنوان روز مجردها شناخته می‌شود و بزرگترین رویداد خرید دنیاست که فقط یک روز به طول می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برآوردها، سال گذشته در این روز چینی‌ها ۳۱ میلیارد دلار خرید انجام دادند.

«الکس ادلمن» (Alex Adelman)، مدیرعامل و بنیان‌گذار لولی در این باره گفت:این اقدام جدید یک همکاری مهم برای لولی است زیرا علی‌بابا بزرگترین شرکت خرده‌ فروشی و تجارت الکترونیکی در جهان است. همکاری ما با علی‌ بابا این امکان را به کاربرانمان می‌دهد که با خریدِ میلیون‌ها محصول مختلف، به صورت روزانه بیت کوین رایگان جایزه بگیرند. احتمالاً مهم‌ترین ویژگی این مشارکت این است که از رسالت ما برای اتصال همه جهان از طریق تجارت پشتیبانی می‌کند.

بنابر گزارشات، این برنامه فقط برای خرید در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. «اوبری استروبل» (Aubrey Strobel) مدیر بخش ارتباطات لولی ادعا کرده که ساکنان چین قادر نخواهند بود در این برنامه شرکت کنند و محصولات از چین به کاربران آمریکایی ارسال خواهد شد.

در این گزارش ادلمن برنامه‌های این شرکت را برای توسعه در سطح جهانی در سال ۲۰۲۰ تشریح کرد و تاکید کرد همکاری با علی‌ بابا اولین قدم بزرگ برای ایجاد ارتباط بین چین و آمریکا توسط بیت کوین و تجارت است.

اوایل امروز نیز «فولد» (FOLD)، یکی از قدیمی‌ترین نرم‌افزارهایی که به کاربرانش پاداش خرید با بیت کوین می‌دهد، برنامه‌ی پشتیبانی از «ایربی‌ان‌بی» (Airbnb) را رسماً راه‌اندازی کرد. ایربی‌ان‌بی وب‌سایتی برای کرایه مکان‌های مسافرتی است. با اجرای این برنامه‌ی جدید، کاربران فولد می‌توانند به ازای هر روز رزرو و اقامت در ایربی‌ان‌بی و پرداخت هزینه آن با بیت کوین، ۳ درصد از هزینه را به عنوان جایزه پس بگیرند. این برنامه در برخی کشورها از جمله آمریکا، کانادا، مکزیک، ایرلند، استرالیا و انگلیس اجرا می‌شود.

البته مواضع شرکت علی‌بابا در مورد بیت کوین تا به امروز زیاد دوستانه نبوده، در دهم اکتبر بازوی پرداخت الکترونیکی علی بابا، «علی‌پی» (Alipay)، بار دیگر نظرات منفی خود درباره بیت کوین را تکرار و تاکید کرد تمامی معاملاتی که مرتبط با بیت کوین تشخیص داده شوند، مسدود خواهند شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین علی بابا خرید اینترنتی ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایران و پاکستان برای افزایش تجارت به ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری کرده‌اند

حسین امیرعبداللهیان تصریح کرد: در اولین روز سفر جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور کشورمان و در چارچوب پیگیری سیاست همسایگی دولت جمهوری اسلامی ایران، از کشور برادر و مسلمان پاکستان بازدید کردیم.

وی افزود: گفت‌وگوی مفصل و مهمی در خصوص مسائل بین‌المللی، تحولات منطقه‌ای و ارتقاء وضعیت روابط دوجانبه با آقایان آصف‌علی زرداری، رییس جمهور، شهباز شریف نخست وزیر، روسای مجالس ملی و سنا و همچنین محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان انجام شد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: موضوعات مختلف اعم از تجارت، انرژی، ترانزیت، علم و فناوری، فرهنگی، گردشگری سلامت و زیارت، همکاری‌های مرزی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، امنیتی، قضایی میان هیئت‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: در نهایت ضمن هدف گذاری افزایش حجم تجارت رسمی به ده میلیارد دلار، ۸ سند همکاری مشترک به امضا رسید.

امیرعبداللهیان افزود: هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، عزم دو کشور را بر ارتقاء و استحکام بیش از پیش روابط دوجانبه استوار ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • گزارش امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان 
  • امیرعبداللهیان: ایران و پاکستان برای افزایش تجارت به ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری کرده‌اند
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • برخورداری برخی متقاضیان با فرم ج قرمز از زمین رایگان
  • فرم ج و اهدای زمین به متقاضیان جوانی جمعیت
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی