Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@06:32:22 GMT

رسانه‌های صهیونیستی: ۳۵۰ موشک از غزه شلیک شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۶۸۸۱

به گزارش فارس، پاسخ موشکی گروه‌های مقاومت به تجاوزات فلسطین اشغالی از دیروز (سه‌شنبه) آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی دیروز و امروز شلیک بیش از ۳۵۰ موشک شلیک شده از غزه را رصد کرده است.

گروه مقاومت «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اثر اصابت یک فروند موشک گروه‌های مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی یک شهرک‌نشین کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که در حمله موشکی به عسقلان، دو نفر از شهرک‌نشینان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

تنش‌ها میان غزه و رژیم صهیونیستی پس از آن آغاز شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه منزل مسکونی «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد سرایا القدس در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند و وی را به شهادت رساندند. رژیم صهیونیستی به جز ابوالعطا، شش نفر دیگر از اعضای شاخه نظامی جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سدیروت و مناطق اطراف آن هدف حملات موشکی از شمال نوار غزه قرار گرفته و پس از این حملات صدای دست‌کم سه انفجار شنیده شده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره هم به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از رهگیری دست‌کم چهار راکت بر فراز سدیروت خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از وقوع آتش‌سوزی در یک انبار در شهرک سدیروت خبر داده و اعلام کردند که این آتش سوزی به علت اصابت ترکش موشکی بوده است که سامانه‌های دفاعی ارتش اشغالگر آن را منهدم کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست از شنیده شدن صدای چند انفجار در بندر حیفا و منطقه اشغالی هکریوت خبر دادند.

کد خبر 6086290

دیگر خبرها

  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی +فیلم
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی