Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در جلسه فوق العاده شورای شهر تبریز که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: پتروشیمی و پالایشگاه تبریز هفت‌هزار میلیاردریال عوارض خود را به شهرداری پرداخت نکرده اند و اگر این اتفاق بیفتد قطعا شاهد ساخت پارک ها و خیابان های بیش تر در سطح شهر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز افزود: درخواست داریم استانداری ترتیبی اتخاذ کند که دستگاه ها با شهرداری همکاری کنند. یکی از مهم ترین درخواست های ما پرداخت بدهی پتروشیمی و پالایشگاه تبریز و همچنین همکاری سایر دستگاه ها با شهرداری است.

او همچنین از محقق نشدن واگذاری قیر یارانه ای به شهرداری تبریز انتقاد کرد و گفت: تاکنون یک بشکه هم از این قیرها به تبریز داده نشده است.

شهردار تبریز همچنین از استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد که برخی مسائل مربوط به شهرداری ها را در سطح ملی پیگیری کند و اضافه کرد: لایحه های در سطح دولت و مجلس مطرح است که منجر به کاهش درآمدهای پایدار شهرداری ها خواهد شد و از استاندار محترم خواهشمندیم به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

ایرج شهین باهر همچنین یادآور شد: نبود لایحه درآمد های پایدار شهرداری ها به علت اینکه درآمد شهرداری ها غالبا ناپایدار است باعث ایجاد مشکلات عدیده برای شهرداری ها شده است.

46

کد خبر 1320840

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی پتروشیمی حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران رژیم صهیونیستی اسرائیل باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم آلودگی هوا ایالات متحده آمریکا زلزله استان آذربایجان شرقی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز

سرهنگ امیدی گفت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر از نوع تریاک در شهر تبریز رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی  افراد مورد نظر و محل اختفای موادمخدر را شناسایی و دریک عملیات منسجم افراد را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفا مقدار ۱۱کیلو  و ۴۴۰گرم تریاک و سوخته تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این رابطه ۲متهم دستگیر و ۲دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

وی بیان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز