Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ مهدی پور غلامحسین  فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۲۶۰ میلیون تومان کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط و ۱۲ نفر در این راستا دستگیر شدند.

 پور غلامحسین  افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، حمایت از تولیدات داخلی و برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی در سطح حوزه استحفاظی با تلاش نیرو‌های این فرماندهی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: کالا‌های قاچاق شامل ۱۱طاقه پارچه خارجی، ۲۰ هزار قرص و ۲۰کیلوگرم پودرغیرمجاز بدنسازی، هفت دستگاه لباسشویی، ۹ دستگاه ماشین ظرفشویی، سه دستگاه یخچال، هفت دستگاه کولر گازی و سه عدد پنل مربوطه، ۹ دستگاه تلویزیون، سه دستگاه ماکروویو، ۱۰۴دستگاه ماشین ریش تراش، ۶۰ دستگاه اتوی برفی مو، هشت سرویس سوپ خوری، هفت کیسه انواع البسه بودند.

 فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: در این راستا ۱۲دستگاه خودروی مرتبط که شامل پژو، سمند و کامیون بودند توقیف و ۱۳ نفر سرنشینان خودرو‌های مذکور نیز دستگیر شدند که مراتب به همراه متهمان و پرونده‌های تشکیل شده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

پورغلامحسین بیان کرد: همچنین در راستای پیشگیری از سرقت ۱۵ نفر معتاد متجاهر و ۶ نفر از سارقان منزل، خودرو، و ساختمان‌های نیمه کاره نیز دستگیر و سه خودروی سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

او ادامه داد: ۱۷ دستگاه خودرو و ۱۳ موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

۲۶۰ میلیون تومان کالای قاچاق در بروجرد کشف و ضبط شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان همزمان با طرح نوروزی

ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان گفت: بازرسان این اداره کل موفق به کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۳۶ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال شدند.

تیمور پورحیدری امروز، ۶ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر، گفت: این اقلام در طول اجرای طرح تشدید نظارت‌ها ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز که از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، کشف شده است.

وی افزود: در طول این مدت ۲۱۳ فقره بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز صورت پذیرفت که تعداد ۳۶ تخلف محرز و تعداد ۴۲۲۶ قلم کالای قاچاق کشف شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان درخصوص کشف کالاهای دخانی قاچاق نیز تصریح کرد: در این بازرسی‌ها تعداد ۸۲۴۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۸۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال کشف شد.

پورحیدری همچنین از کشف ۶۹ دستگاه تلفن همراه قاچاق در استان خبر داد و بیان کرد: این تعداد در طول اجرای طرح نظارتی کشف شد که ارزش ریالی تلفن‌های همراه قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد و ۹۳۲ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۴۴ مورد اقلام ورزشی به ارزش ریالی چهار میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال کشف شد.

مدیرکل صمت گیلان در پایان با اشاره به اینکه طرح ویژه بازرسی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: شهروندان در سراسر استان با مشاهده هرگونه تخلف با شماره تماس ۱۲۴ این اداره کل تماس گرفته تا توسط بازرسان در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاچاق گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • خودرو‌های شوتی در دهلران متوقف شدند 
  • کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان همزمان با طرح نوروزی
  • کشف قاچاق کالای پزشکی در شهریار