Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی وزیر بهداشت گفت: تعداد تختهای بیمارستانی در آذربایجان غربی به بیش از ۵۰۰۰ تخت خواهد رسید.

سعید نمکی در مراسم افتتاح فاز اول بیمارستان میلاد با بیان اینکه قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ۲۸۰۰ تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی وجود داشت، گفت: اوایل سال آینده این میزان در آذربایجان غربی به بیش از ۵۰۰۰ تخت خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شاخص تخت بیمارستانی به ۱.۶۵ تخت به ازای هر ۱۰۰۰ نفر خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، نمکی سرمایه گذاری در بخش خصوص را ماندگار ترین نوع سرمایه گذاری دانست.

وزیر بهداشت با اشاره به آغاز پوشش بیمه اجباری تصریح کرد: در حدود ۹ میلیون نفر فاقد بیمه تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی بستر و ظرفیت جذب توریست سلامت را دارد، افزود: امید است این استان یکی از مراکز د آمد زایی در بخش توریست سلامت باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته روزانه ۹میلیون قرص نان از انواع نان لواش، بربری، سنگک توسط چهار هزار و ۷۶۱ واحد نانوایی و توسط نانوایان دراستان پخت و تحویل شهروندان شده است.

   امید زینالی در همایش روز ملی گندم و نان و تجلیل از فعالان زنجیره تولید نان در استان، با اعلام‌ این خبر، اظهار کرد: سال گذشته یک‌میلیون و ۶۱۰میلیون ریال یارانه به صورت ماهانه و بطور میانگین برای هر نفر بابت تامین نان و مبلغ سه میلیون و ۷۷۰ هزار ریال یارانه بطور میانگین برای نانوایان به صورت مستقیم و روانه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در ۶۳ مرکز شامل مراکز خرید مباشر، سیلوهای ملکی و بخش خصوصی و کارخانجات آرد با ظرفیت بیش از یک میلیون تن و توسط ۵۲ هزار و ۸۳۳ گندم کار طی بیش از ۱۳۸ هزار محموله و در ۶۰روز ۶۸۲ هزار تن گندم به ارزش ۱۰هزار و ۳۳۶هزار میلیارد تومان تحویل مراکز خرید شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: روزانه ۱۱هزار و ۳۸۳ تن گندم طی ۲هزار و ۳۰۰محموله به مراکز خرید تحویل شده است و از این میزان به طور متوسط روزانه هزار و ۱۰۶تن معادل ۲۷هزار و ۶۵۰ کیسه آرد تولید و به پیمانکار جهت تحویل به نانوایی ها استان در ۲۰شهرستان تحویل شده است.

وی خاطر نشان کرد:  جهت افزایش کیفیت آرد استان ۶۷هزار تن گندم کیفی نیز جهت اختلاط از بنادر به استان حمل شده است.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • هنرنمایی نانوا در هند برای جذب توریست (فیلم)