Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیركل دفتر مدیریت بحران و كاهش مخاطرات بخش كشاورزی وزارت جهادکشاورزی گفت: پس از بازسازی مناطق مسکونی، بازسازی اماکن دامی اولویت نخست بازسازی مناطق زلزله زده است .
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛  مهندس سیدمحمد موسوی در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان های میانه و سراب استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: پس از بازسازی مناطق مسکونی، بازسازی اماکن دامی اولویت نخست بازسازی مناطق زلزله زده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مقرر گردید این مهم براساس تصمیم  مشترک شب گذشته با دکتر پورمحمدی  استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با بررسی و تایید درخواست دامداران خسارت دیده توسط جهاد کشاورزی، مکان یابی و ارائه نقشه اجرایی مشترک و هدایت و نظارت فنی اجرایی بنیاد مسکن همزمان با بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده بازسازی شود.
گفتنی است مهندس موسوی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی به همراه مهندس فیروز باقرزاده معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و مهندس غلامرضا نیازیان مدیر جهادکشاورزی شهرستان سراب با حضور در فرمانداری شهرستان سراب با فرماندار شهرستان سراب دیدار و گفتگو نمود.





منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهادکشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهار در کوچه باغات سراب قنبر- کرمانشاه

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3067020 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • کشت دانه‌روغنی‌کلزا در میاندوآب ۲ برابر شد
  • بهار در کوچه باغات سراب قنبر- کرمانشاه
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی