Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:21:27 GMT

جلوگیری از تفرقه افکنی میان شیعه و سنی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۷۰۸۰

جلوگیری از تفرقه افکنی میان شیعه و سنی ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی عصر چهارشنبه در دیدار جمعی از علمای اهل سنت با تأکید بر اینکه همراهی شیعیان و اهل سنت طبق آیات الهی با یکدیگر مانع فعالیت دشمنان می‌شود، افزود: شیعیان و اهل سنت دشمن مشترک دارند و باید متحد باشند.

وی با بیان اینکه همه مسلمانان زیر پرچم اسلام قرار دارند و باید در برابر دشمن ایستادگی کنند، گفت: اسلام دارای آثار و برکات بسیاری است و دین محبت، رأفت و رحمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: بر اساس اسلام و زیر سایه دوستی باید به دنبال فراگیری علم برویم.

وی با بیان اینکه ملت‌های اسلامی دشمن مشترک دارند و باید مراقب باشیم بین شیعه و اهل سنت تفرقه ایجاد نشود، افزود: اگر ملت های اسلامی به صورت واحد درآیند، هیچ آسیبی نمی‌بینند.

کد خبر 4771809

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی مراجع تقلید قم وحدت اسلامی بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میراحمدی: پیامک منتسب به پدافند غیرعامل جعلی است/ دشمن به دنبال ایجاد اضطراب در کشور است

به گزارش قدس آنلاین «مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره ارسال پیامکی از سرشماری جعلی پدافند غیرعامل گفت: این پیامک ساخته و پرداخته دشمن است و تکذیب می‌شود و هیچگونه اعتباری ندارد، نباید به آن توجه شود.

وی در رابطه با هدف دشمن برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد نگرانی و اضطراب در میان مردم است. دشمنان کشورمان و در راس آن رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل اضطرابی که در موضوع انتقام جمهوری اسلامی سراسر وجودشان را فرا گرفته، دست به هر اقدامی میزنند و می خواهند ترس و وحشت خود را به داخل کشورمان تسری دهند اما مردم ما هوشیار و آگاه‌ هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمایت شورای علمای افغانستان از عملیات وعده صادق
  • هیبت گنبد آهنین و اسرائیل، در اوج آمادگی‌اش شکست
  • تاکید رسانه‌های پاکستان بر اهمیت سفر آتی رئیس جمهور ایران به اسلام آباد
  • حفظ آرامش واتخاذ تصمیمات هماهنگ میان دستگاه‌ها در تنش‌های خارجی‌ ضروری‌ست
  • در دیدار سال ۱۳۵۷، فرح با آیت‌الله خویی رهبر شیعیان عراق چه گذشت؟
  • یازده هزار مشترک آذربایجان‌غربی، بسیار بدمصرف بودند
  • جوان عزیز ؛ این دفاع ضروری بود
  • شناسایی ۱۱ هزار مشترک پرمصرف گاز در آذربایجان‌غربی
  • سلسله صفویه مردم ایران را شیعه کرد؟! 
  • میراحمدی: پیامک منتسب به پدافند غیرعامل جعلی است/ دشمن به دنبال ایجاد اضطراب در کشور است