Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عبدالهی گفت، با این که در حدود 13 سال است فوتبال ساحلی در ایران فعال می باشد، ولی بیشترین افتخار برای فوتبال و کشور به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسن عبدالهی بازیکن تیم فوتبال ساحلی ایران و باشگاه رئال مونستر آلمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت، انتظار ما این است تیم های باشگاهی ورود کنند و جذب اسپانسر شود و لیگ فوتبال ساحلی از این شرایطی که اکنون دارد پویاتر شود و از سوی دیگر صدا و سیمای ایران و رسانه ها بهای بیشتری به این رشته ی ورزشی که مظلوم واقع شده بدهند با این که در حدود 13 سال است که این رشته در ایران فعال می باشد و بیشترین افتخار برای فدراسیون فوتبال و کشور به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: افتخارات اوکتاویو در تاریخ فوتبال ساحلی ایران ماندگار شد ماجدی: با پشتکار روند روبه‌رشد در فوتبال پایه شکل می‌گیرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان ایران رشد فدراسیون فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد پنج میلیاردی پرسپولیس با اسپانسر جدید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس اخیرا قرارداد اسپانسری جدید را به امضا رسانده و حالا امروز رضا درویش سند آن را در اختیار فرابورس قرار داده است.

نکته مهم اینکه قرارداد جدید پرسپولیس از اسفند 1402 تا پایان این فصل اعتبار خواهد داشت و بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پنج میلیارد تومان از این بابت دریافت خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس این فصل پنج اسپانسر مختلف داشته که مجموع دریافتی از این اسپانسرها حداکثر به 200 میلیارد تومان خواهد رسید که البته باید دید این عدد تا پایان فصل وصول خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • عروسک‌هایی که شادی و نشاط ارمغان آوردند
  • پرسپولیس از قرارداد با اسپانسر جدید چقدر کاسب شد؟
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • قرارداد پنج میلیاردی پرسپولیس با اسپانسر جدید
  • تاج: می توانیم بازی های بین المللی را در انزلی برگزار کنیم
  • مشکل مالکیت باشگاه پرسپولیس به زودی حل می شود
  • شرایط مالکیتی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند
  • خبر خوش تاج درباره مشکل مالکیت پرسپولیس